یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
مدیریت حوزه علمیه خوهران مازندران

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: آزمون مشاوران مدارس علمیه خواهران مازندران برگزار شد.

خانم مهری رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در ساری از برگزاری دوره مشاوران مدارس علمیه خواهران مازندران خبر داد و بیان کرد: سیاست حوزه خواهران مازندران استفاده از مشاورین رسمی و مجوز دار از معاونت فرهنگی مرکز مدیریت است که در حال حاضر در تمامی مدارس خواهران استان حداقل یک مشاور فعالیت دارد و ۱۵ نفر از آنها تمام دوره های لازم مرکز را گذرانده و دارای مجوز هستند .

وی افزود: این آزمون برای ساماندهی و توانمند سازی مشاوران همزمان با سراسر کشور در دو حوزه قائمشهر و چالوس با حضور حدود ۶۰ مشاور برگزار شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران اظهار کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت امور مربوط به مشاوره و خانواده و اقتضائات خاص حوزه های علمیه خواهران، تمام مراحل طرح ساماندهی، جذب، ارزیابی و آموزش مشاوران مدارس در تمام استان ها، با همکاری معاونت فرهنگی حوزه خواهران مازندران و برنامه ریزی و تایید اداره مشاوره و خانواده و گروه اندیشه ورز مشاوره و خانواده مرکز مدیریت، اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از اعلام نتایج آزمون، مصاحبه ای از قبول شدگان برگزار می شود که ارزیابی تمامی مشاوران بر عهده گروه اندیشه ورز مشاوره و خانواده مرکز است و بر اساس آن، سطح بندی لازم انجام شده و دوره های آموزشی لازم برای آن ها طراحی و برگزار و پشتیبانی علمی مستمر و نظام مند صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha