دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
غدیر خم

حوزه/ جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه امامت و ولایت با حضور دستگاه‌ها و سازمان‌های عضو شورا و ستادهای مردمی برگزاری جشن‌های غدیر در سالن جلسات دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه امامت و ولایت با حضور دستگاه‌ها و سازمان‌های عضو شورا و ستادهای مردمی برگزاری جشن‌های غدیر در سالن جلسات دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به اهمیّت بزرگداشت ایّام دهه امامت و ولایت و تلاش برای پرشورتر برگزار شدن این مناسبت، گفت: طبق ابلاغ حجت‌الاسلام و المسلمین موسی‌پور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، امسال برگزاری مراسم دهه امامت و ولایت نیز با عنوان یکی از مناسبت‌های مذهبی در دستورکار وظایف شورا قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام ذاکری هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها را برای برگزاری مطلوب مراسم و همچنین استفاده از ظرفیت آنها برای کمک به برنامه‌های ستادهای مردمی را لازم دانسته و تلاش برای رسیدن به این مهم را خواستار شد.

خاطرنشان می شود: مسئولین و نمایندگان ستادها و دستگاه‌های حاضر در جلسه ضمن ارائه برنامه‌های تدارک‌دیده شده در این ایّام به هم‌افزایی بیشتر در این زمینه تأکید نمودند.

برنامه پیاده‌روی روز غدیر از ساعت ۶ بعد از ظهر در بلوار پیامبر اعظم (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) و کاروان خودرویی شب عید غدیر از برنامه‌های پیش‌بینی شده عید سعید غدیر بود که در جلسه مطرح و مورد تأکید قرار گرفت.

از دیگر برنامه‌های این ایام، برگزاری جشن در ۱۵ نقطه از جمله مساجد و بوستان‌ها، اطعام عید غدیر، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، نورافشانی در مساجد منتخب، پویش هر خانه یک پرچم و مسابقات متعدد فرهنگی بود که در جلسه اعلام گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha