سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
ماموستا شیرزادی

حوزه/ امام جمعه مریوان گفت: برگزاری کنفرانس منطقه ای وحدت اسلامی در سنندج کاری واجب و ضروری در عصر کنونی بود، عصری که وحدت مسلمین مورد هجمه بی امان دشمنان قرار گرفته است.

ماموستا مصطفی شیرزادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: برگزاری کنفرانس منطقه ای وحدت اسلامی در سنندج کاری واجب و ضروری در عصر کنونی بود، عصری که وحدت مسلمین مورد هجمه بی امان دشمنان قرار گرفته است.

امام جمعه شهرستان مریوان گفت: در این کنفرانس علمای اهل سنت و تشیع نظرات، پیشنهادات و راهکارهای خود را برای رسیدن مسلمین به وحدت واقعی بیان کردند که این امر بسیار ارزشمند بود.

وی اظهار کرد: بی گمان یکی دیگر از خروجی های این کنفرانس می تواند افزایش سطح تعاملات بین علمای فریقین باشد، در این کنفرانس یک هم اندیشی واحد ایجاد شد که سالیان متمادی بود ضرورت این هم اندیشی دینی و فرهنگی احساس می شد.

ماموستا شیرزادی بر استمرار چنین برنامه هایی تاکید کرد و عنوان داشت: برگزاری کنفرانس منطقه ای وحدت اسلامی که حول محور وحدت مسلمین برگزار شد، می تواند بسیاری از مسایل روز و مهم جهان اسلام همانند مسئله فلسطین، قدس، مردم یمن، عراق و... را دوباره مطرح کند و چه بسا در چنین نشست هایی برای این مسایل راهکارهای عملی و کاربردی توسط اندیشمندان اسلامی ارائه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha