یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
احمدیان

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدیان گفت: استمرار تبلیغ دومین نکته حایز اهمیت است، رهبر معظم انقلاب تاکید ویژه ای به استمرار تبلیغ و ارتباط بعد از ایام تبلیغی با منطقه تبلیغی توسط مبلغ دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرسول احمدیان، پیش از ظهر امروز در گردهمایی مبلغین محرم امسال، در اصفهان اظهار کرد: همه تلاش کنیم دستور و فرمایش ولایی رهبر معظم انقلاب در امر جهاد تبیین را محقق سازیم ، حقیقت آن است که جهاد تبیین امری مهم، ظریف، پیچیده است که نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد.

وی بیان کرد: استمرار تبلیغ دومین نکته حائز اهمیت است؛ رهبر معظم انقلاب تاکید ویژه ای بر استمرار تبلیغ و ارتباط بعد از ایام تبلیغ با منطقه تبلیغی توسط مبلغ دارند.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خاطرنشان کرد: نوع واقعی تبلیغ دین، تبلیغ عملی است، مبلغین از این امر مهم استفاده کنند و با رفتار و کردار خود اقدام به تبلیغ کنند که تجربه های خوبی از این امر حاصل شده است.

وی در ادامه اشاره ای به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان «روایت تبلیغ» در گلستان شهدا کرد و عنوان کرد: این نمایشگاه، روایتی از فعالیت مبلغین در حوزه های مختلف تبلیغی است که توسط جهادگران تبلیغ برای نخبگان فرهنگی، طراحی شده است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان افزود: در حقیقت نمایشگاه «روایت تبلیغ» یک مدل جدید از فعالیت های تبلیغی برای کنشگران و مدیران فرهنگی ارائه می کند، در این نمایشگاه ظرفیت ها و امکانات دفتر تبلیغات اسلامی در معرض دید عموم گذاشته شده و از همه مجموعه ها و متولیان امر فرهنگی استان برای بازدید درخواست کرده ایم تا ما را در این روش جدید حل مسائل فرهنگی یاری کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha