یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
تصاویر:اردوی مشترک یک روزه یاوران مهدی (عج)حوزه علمیه و آموزش وپرورش کاشان

حوزه / اردوی یک روزه یاوران مهدی (عج) با حضور ۱۶۰ نفر از دانش آموزان مقطع دبیرستان و با هدف آشنایی با حوزه علمیه، در اردوگاه لقمان حکیم قمصر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان اردوی یک روزه آموزشی، فرهنگی و ورزشی یاوران مهدی (عج) با هدف آشنایی دانش آموزان با فضای حوزه، پنج شنبه ششم مرداد ۱۴۰۱ با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، مدیر و معاونین حوزه علمیه کاشان و ۱۶۰ نفر از دانش آموزان مقطع دبیرستان در اردوگاه لقمان حکیم قمصر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در این اردو با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، به توسل شهید ابراهیم هادی به حضرت زهرا(س) اشاره و تصریح کرد: این شهید بزرگوار در نبرد با دشمن وقتی که به بن بست می رسید با خواندن تسبیح حضرت زهرا (س) گره اش باز می شد.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه دانش آموزان برای جلب رضایت خدا خوب درس بخوانند، خاطرنشان کرد: کشوری قدرتمند است که افراد باسواد در رشته های مختلف علوم داشته باشد.

وی با تاکید بر تقویت تولید علم در کشور، اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمود جوانان ایران به قدری درس بخوانند که ۵۰ سال دیگر هرکس بخواهد علم جدید یاد بگیرد ناچار شود فارسی را یاد بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خاطرنشان کرد: تمام رشته هایی که کشور برای توسعه، آبادانی و رفع مشکلات جامعه به آن نیاز دارد، علم اسلامی محسوب می شود.

وی در پایان به پیشرفت چشمگیر پزشکی کشورمان بعد از انقلاب اشاره کرد و گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به علت کمبود امکانات درمانی و بهداشتی ناچار بودیم از پزشکان هندی و پاکستانی استفاده کنیم، ولی درحال حاضر به برکت انقلاب اسلامی پزشک به خارج از کشور اعزام می کنیم .

انتهای پیام

اردوی یک روزه یاوران مهدی(عج) در قمصر برگزار شد + عکس

اردوی یک روزه یاوران مهدی(عج) در قمصر برگزار شد + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha