چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
محمد تقی رهبر

حجت الاسلام والمسلمین رهبر گفت: مرحوم آیت الله ناصری به تمام معنا وارسته، مردمی، ولایی و خدوم بود.  

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان مهمترین ویژگی شخصیتی آیت الله ناصری را خدوم بودن این عالم بیان کرد و گفت: ایشان چند مرکز خیریه را برای خدمت رسانی به عموم مردم در منطقه شاهین شهر و دولت‌آباد اصفهان دایر کرد و منشاء خیر و برکات فراوانی شده بود.

وی با اشاره به ولایتمداری این عالم وارسته، افزود: آیت الله ناصری به ولایت فقیه پایبند بود و در دوره های مختلف، پشتیبانی خود از رهبر انقلاب و امام (ره ) را به اثبات رسانده بود و پشتیبانی از ولایت فقیه را در هر حالی به دیگران توصیه می کرد.

عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: منبر و کلاس درس و وعظ آن مرحوم، برای فضلا و علما شنیدنی بود و همواره طلاب و روحانیون برای بهره مندی ازدرس‌های اخلاقی این عالم، مشتاقانه حضور می یافتند.

حجت الاسلام والمسلمین رهبر تاکید کرد: شخصیت والای آیت الله ناصری باید برای طلاب و روحانیون به‌ویژه در زمینه خدمت به دین و مردم الگو باشد، چراکه مردم ایران که تمام هست‌ونیست خود را پای این انقلاب گذاشته‌اند، شایسته خدمت صادقانه اند.

وی به طلاب توصیه کرد: به صورت خالص وبرای خدا درس بخوانند و در جامعه هم خدمتگزار مردم باشند، چراکه مردم عمل، رفتار و گفتار آن‌ها را قضاوت می‌کنند.

استاد حوزه عنوان کرد: آیت‌الله ناصری متواضع و مردمی بود و طلاب باید این اخلاص و تبلیغ دین و خدمت به مردم را از این مرد بزرگ بیاموزند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha