پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
تصاویر/ جلسه شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان شرقی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: صحبت از نقاط قوت حاکی از موفقیت ۱۰۰ در صدی نیست. نواقص و کمبودها و چالش‌هایی هم وجود دارد که لازم است با برنامه و صبر و همدلی برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، امروز در نود و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گفت: تمرکز بر دیپلماسی همسایگی، عملیاتی کردن اسناد همکاری با چین و روسیه، آغاز روند عضویت دائم ایران در اتحادیه شانگهای، پیشبرد مذاکرات رفع تحریم با تاکید بر رعایت خطوط قرمز ایران و حقوق ملت، گسترش مراودات، انجام توافق و همکاری‌های بین المللی، آزادسازی دارایی‌هایی بلوکه شده کشور تنها بخشی از توفیقات دولت سیزدهم در طول فعالیت یک ساله است.

وی خاطرنشان کرد: صحبت از نقاط قوت حاکی از موفقیت ۱۰۰ در صدی نیست. نواقص و کمبودها و چالش‌هایی هم وجود دارد که لازم است با برنامه و صبر و همدلی برطرف شود.

تراب محمدی معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استاندار هم گفت: نقشه مهندسی فرهنگی استان که در سفر رئیس جمهور رونمایی شده، هنوز ردیف اعتباری ویژه‌ای ندارد، ولی این نباید موجب تعلل در اجرا شود.

وی افزود: هر دستگاه اجرایی استان در این نقشه وظایفی داد که باید انجام دهد و بودجه لازم را به آن اختصاص دهد.

محمدی خاطرنشان کرد: رفع آسیب‌های اجتماعی نیاز به مصوبات عملیاتی دارد و گرنه طرح مشکلات در این جلسات و بدون نتیجه ماندن طرح ها مشکلات را حل نمی کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha