سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
کامل گلباغی

حوزه/ مدیر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری محافل انس با قرآن کریم در ۷ شهرستان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، کامل گلباغی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: نقش قرآن در زندگی افراد بسیار مهم است و انس با این کتاب آسمانی زمینه سعادت نسل بشر است.

مدیر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: به همین منظور واحد قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان همواره در راستای نهادینه سازی محافل انس با قرآن به صورت منظم برنامه هایی همیشه در دست اجرا داشته و دارد.

گلباغی اظهار کرد: به همین منظور به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با حضور سیدمحمدجواد حسینی و تعدادی دیگر از قاریان و حافظان کلام الله مجید سلسله محافل انس با قرآن کریم در کردستان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این سلسله محافل قرآنی در کردستان توسعه و ترویج از مفاهیم والای کتاب قرآن می باشد.

مدیر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان عنوان کرد: این محافل از یکشنبه هفته آینده به مدت ۵ روز تا ۱۸ شهریور در شهرستان های سنندج، کامیاران، بیجار، قروه، دیواندره، سقز، بانه برگزار می شود.

گلباغی اظهار کرد: این برنامه فرهنگی توسط اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت کردستان و همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha