دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
زائرین اربعین

حوزه/ در نخستین جلسه ستاد اربعین سازمان حج و زیارت با حضور رئیس و اعضا، بر خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، رئیس ستاد اربعین سازمان حج و زیارت ضمن تشریح عملیات خدمت رسانی به زائران در شهرهای نجف، کربلا، کاظمین، سامرا، مرزهای زمینی و مسیر پیاده روی زائران، حضور نیروهای جهادی و داوطلب را ارزشمند دانست.

وحید صفاری بر استفاده مطلوب از نیروهای کارگزاران برای امداد و راهنمایی و تلاش در جهت فراهم کردن امکانات رفاهی از جمله اسکان، تغذیه و تدارکات زائران تاکید کرد.

وی با اشاره به فرصت مغتنمی که برای سازمان در امر خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی فراهم شده، خاطرنشان ساخت: سازمان حج و زیارت دارای تجربیات مناسبی در زمینه خدمت رسانی به زائران است و تمام تجهیزات، توانمندی و ظرفیت خود را به کار خواهد گرفت تا بهترین خدمات را در این ایام به زوار ارائه دهد.

مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات و پیگیری های انجام شده با سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق، کنسولگری و سایر نهادهای مرتبط در آن کشور و نیز برنامه های در دست اقدام سازمان ارائه کرد.

در ادامه این جلسه، مسئولان بخش های مختلف ستاد، گزارشی از واحد خود بیان و آمادگی خود را برای ایام پیش رو اعلام کردند.

گفتنی است؛ سازمان حج و زیارت یکی از کمیته های ستاد مرکزی اربعین حسینی محسوب می شود که وظیفه ثبت نام و اعزام، امداد و راهنمایی زائران و اشیا گمشده و همچنین نظارت بر موضوع بیمه را انجام می دهد.

در طول ماه گذشته نیز ستاد اربعین حسینی سازمان برای خدمت رسانی هرچه مطلوب‌تر به زائران اربعین حسینی تشکیل و در همین راستا اقدامات در خور توجهی برای این ایام در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha