دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: مسئولان برای در امان بودن دانش آموزان از آسیب های فضای مجازی به صورت علمی و تخصصی ورود پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امروز در آیین بازگشایی مدارس کردستان که در دبیرستان امام غزالی شهر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: دانش آموزان آینده سازان و مدیران آینده این کشور و نظام هستند، لذا شایسته است که در آموختن علم به آنها تمام تلاش صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: از سوی دیگر انتظار ما از والدین این است که درس اخلاق و انسانیت را به فرزندان خود بیاموزند، زیرا اخلاق و ادب اولی تر از نیازهای مادی برای فرزندان و کودکان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی تصریح کرد: باید دانش آموزان با تاریخ انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس به خوبی آشنا شوند و بدانند که این انقلاب چه دشمنانی داشته و چه خون هایی برای سربلندی آن ریخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان قدر دانش را به خوبی درک کنند و برای رسیدن به علم و دانش همراه با بصیرت و بینش تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: مسئولان برای در امان بودن دانش آموزان ازآسیب های فضای مجازی به صورت علمی و تخصصی ورود پیدا کنند و این انتظار را از معلمان و والدین هم داریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha