شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه آستارا

حوزه/ امام جمعه شهرستان آستارا فضای ولنگار مجازی را مهمترین مسأله اصلی سازماندهی فتنه دانست و گفت: دشمن توانست با فضای ولنگار مجازی به راحتی با القای شبهات و ابهامات مختلف و نشر اخبار کذب و جعلی اغتشاش خیابانی را ایجاد کنند، که این مهم ضرورت سازماندهی فضای مجازی و راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات را یادآوری می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی امام جمعه شهرستان بندر آستارا در خطبه‌های نمازجمعه این هفته به مناسبت حلول ماه ربیع الاول و هجرت پیامبر اکرم (ص) از مکه به مدینه، اظهار داشت: هجرت پیامبر گرامی اسلام(ص) سرآغاز تشکیل حکومت اسلامی و قدرت یافتن مسلمانان و شروع تاریخ جهان اسلام است.

وی ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم مؤمن و انقلابی کشورمان در تجمعاتی با عنوان «امت رسول الله» در محکومیت اغتشاشگران و اعمال زشت و ننگین آنان در توهین به مقدسات دینی و انقلابی و به شهادت رساندن هموطنان عزیز و ایجاد آشوب و درگیری در کشور، گفت: بزرگترین اشتباه محاسباتی دشمن ما این است که بخاطر حجاب ظلمت خودشان، نیروی ایمان مردم انقلابی ما را نادیده می‌گیرند.

امام جمعه شهرستان آستارا با بیان اینکه آشوب‌ها و درگیری‌های چند روز اخیر نتیجه جنگ روانی برنامه‌ریزی شده دشمنان بود، مطرح کرد: دشمن با استفاده از مؤلفه‌های مهم انرژی و سرعت، احساسات و رقّت، جسارت و خشونت و با به میدان کشیدن برخی جوانان و زنان و دختران فریب خورده و با میدان داری عوامل آموزش دیده خود، آشوب‌ها را عملی کرد.

حجت الاسلام باقری ارومی تصریح کرد: دشمن با استفاده از جوانان ۱۶ تا ۲۵ ساله از انرژی و چابکی آنان با ایجاد فرصت اعمال هیجان‌آور بهره برد و با تحریک احساسات و عواطف دختران و زنان و بهانه قرار دادن فوت یک دختر جوان در آتش فتنه دمید و مسئولیت اعمال خشونت بار را نیز بر عهده سرگروه‌های عناصر مختلف منافق، تجزیه خواه و سلطنت طلب قرار داد.

خطیب جمعه شهرستان آستارا ادامه داد: آنان با هتک حرمت مقدسات دینی مانند، قرآن، مسجد، امامزاده و موکب عزاداری و حتی ارزش‌های ملی و انقلابی مثل، پرچم جمهوری اسلامی ایران، تصاویر امام و رهبری و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اوج دشمنی خود با اسلام، انقلاب و مردم ایران را نشان دادند.

وی فضای ولنگار مجازی را مهمترین مسأله اصلی سازماندهی فتنه دانست و اظهار داشت: فضای ولنگار مجازی بود که به راحتی با القای شبهات و ابهامات مختلف و نشر اخبار کذب و جعلی توسط نیروهای سایبری صهیونیستی ومنافقین، توانستند با استفاده از آن، اغتشاش خیابانی را ایجاد کنند، که این مهم خود ضرورت ضرورت سازماندهی فضای مجازی و راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات را یادآوری می‌کند.

باقری ارومی اخراج سفیر ایران از اوکراین به بهانه استفاده روسیه از پهپادهای ایرانی را دخالت صهیونیست‌ها در سیاست خارجی این کشور و ابراز وفاداری ولادیمیر زلنسکی به لابی‌های صهیونیستی دانست و گفت: اولا ایران فقط تکنولوژی پهپاد را در اختیار روسیه قرار داده و حتی اگر خود پهپاد را هم در اختیار روسیه قرار داده باشیم، پهپادهای ما توانستند در یک جنگ تمام عیار سربلند بیرون بیایند و یک بار دیگر توخالی بودن قدرت غرب و اسرائیل را ثابت کنند.

امام جمعه آستارا ضمن تبریک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی، بیان کرد: از همه عوامل نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی که با هوشیاری کامل و تلاش مجاهدانه توانستند امنیت کامل را در شهرستان آستارا حفظ کنند و با توجه به اهمیت مرزی بودن این شهر همه تحرکات را کنترل کرده و اجازه برپایی کوچکترین تجمع و اغتشاش را ندادند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha