جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: مردم مومن و ولایی ایران اسلامی با دانایی و بصیرت، جواب توطئه دشمنان را خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه با گرامیداشت دهه وقف، اظهار داشت: دهه وقف فرصتی مغتنم برای تبیین و ترویج فرهنگ وقف در جامعه است و باید با اجرای برنامه‌های با محتوا در جامعه در راستای اشاعه فرهنگ وقف کوشا باشیم.

وی با اشاره به برکات و اثرات وقف در جامعه گفت: ضروری است بخش خصوصی در راستای تحقق نیات واقفان وارد عمل شود، چرا که تحقق این امر، موجب اشتغال زایی و رونق اقتصاد خواهد شد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه مردم مومن و ولایی ایران اسلامی با دانایی و بصیرت، جواب توطئه دشمنان را خواهند داد، خاطر نشان کرد: مردم غیرتمند و انقلابی ایران اسلامی تا پای جان وفادار به ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و از آب و خاک میهن اسلامیمان دفاع خواهند کرد.

حجت الاسلام حسینی در ادامه با اشاره به اهمیت تکریم والدین و حمایت از سالمندان، گفت: در خصوص احترام به سالمندان و والدین در دین مبین اسلام سفارش ویژه شده و فرزندان باید بدانند انتقال والدین به خانه سالمندان زیبنده مسلمانان نیست، مگر آنکه امکان نگهداری والدین در منزل نباشد.

وی در پایان خواستار رسیدگی به مشکل کشتارگاه صنعتی دام و طیور شهرستان و توسعه این کشتارگاه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha