دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
فلاح مدرسه امام سجاد ع مشهد

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام سجاد(ع) مشهد گفت: یکی از مهمترین فعالیت‌های ارزشمند معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان، حضور روشنگرانه مبلغان، در راستای خنثی نمودن توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب است.

حجت الاسلام محمد فلاح مدیر مدرسه علمیه امام سجاد(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد با بیان اینکه یکی از مهمترین تاثیرات حضور مبلغان بین مردم، خنثی نمودن توطئه‌های دشمن است، اظهار داشت: در سال‌های اخیر که معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان، طلاب مبلغ را اعزام نموده، طلاب توانسته‌اند ضمن خدمت رسانی میان مردم، با حضور روشنگرانه، به خنثی نمودن تفرقه افکنی و دسیسه‌های دشمنان کمک شایانی کنند.

وی با بیان این که بالغ بر ۱۰ مبلغ در کارگروه فرهنگی تبلیغی مدرسه علمیه امام سجاد(ع)  در دو عرصه منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای به فعالیت مشغولند، گفت: این کارگروه در طول سال با اعزام به مدارس با هماهنگی اداره آموزش و پرورش فعالیت می‌کنند.

حجت الاسلام فلاح ابراز کرد: مبلغان مدرسه در پایان هر هفته، ضمن اعزام به امامزاده‌های اطراف مشهد، به صورت پاره وقت به فعالیت‌های تبلیغی می‌پردازند و در دیگر ایام مناسبتی طول سال، همچون اربعین و دهه پایانی صفر، ضمن اعزام به موکب‌های مستقر به ارائه خدمات فرهنگی مشغول هستند.

مدیر مدرسه علمیه امام سجاد(ع) ضمن تاکید بر اهمیت معرفت افزایی زائران، آن را یکی از مهمترین رسالت‌های تبلیغی طلاب و روحانیت عنوان کرد و گفت: حضور طلبه و مبلغ، در میان چندین میلیون زائر که به سوی یک مقصد مقدس در حرکت هستند، در راستای برپایی میز خدمت و ارائه مشاوره مذهبی، اعتقادی و دینی ضرورت دارد.

وی همچنین اقامه نماز اول وقت، پاسخگویی به مسائل دینی، قرائت ادعیه، همراهی با زائران و ارائه فعالیت‌های ارزشمند در طول مسیر را از جمله خدمات فرهنگی، تبلیغی طلاب عنوان کرد و یادآور شد: خدمات مبلغان، در زیارت با معرفت زائران نقش بسزایی داشته و مردم با ملاحظه خدمات طلاب در طول این راه، دلگرم و امیدوار می‌شوند.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha