جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
سرشار

حوزه/ اخیرا بیانیه‌ای شامل موارد کذب و ایراد افترا به نیروی انتظامی و دولت خدمتگزار، با امضای -به ادعای خودشان- هشتصد دست‌اندرکار کتاب و ادبیات کودک و نوجوان منتشر کرده‌اند، که دستاویز رسانه‌های معاند، برای تبلیغات سوء علیه کشور قرار گرفته است.

خبرگزاری حوزه - تهران/ برخی گرفتاران در حلقه‌های بسته خبری و تحلیلی یکطرفه، از شنیدن اخبار بزرگنمایی شده آشوبهای خرد و پراکنده روزهای اخیر، ظاهرا دچار توهم تکراری همپالگی‌هایشان در چهل و سه سال اخیر شده، به گمان اینکه نظام در حال سقوط است، در صدد برآمده‌اند خودی بنمایند تا در رژیم آتی، برای خود کارنامه‌ مبارزاتی درست کنند تا بر اساس آن، سهمی طلب کنند. با همین خیال خام، جمعی که همه‌ی آموخته‌ها و نام و نان و اعتبارشان -علی قدر مراتبهم - را، به‌تمامه مدیون این نظام‌اند، اخیرا بیانیه‌ای شامل موارد کذب و ایراد افترا به نیروی انتظامی و دولت خدمتگزار، با امضای -به ادعای خودشان- هشتصد دست‌اندرکار کتاب و ادبیات کودک و نوجوان منتشر کرده‌اند، که دستاویز رسانه‌های معاند، برای تبلیغات سوء علیه کشور قرار گرفته است.

از اینکه از این عده، شاید فقط نام حدود شصت نفرشان برای امثال منی -که کارمان رصد این عرصه است آشناست- و در مجموع نسبت به کل دست‌اندرکاران این مقوله، عددی به شمار نمی‌آیند که بگذریم، برخی از این افراد نیز اصلا دست‌اندرکار ادبیات و کتاب کودک و نوجوان نیستند.

با این رو، انتشار چنین متنِ کذبِ محرکِ دشمن‌شادکنی، آن هم درست در زمانی که آتش فتنه‌ی بی‌مبنایِ از پیش‌طراحی شده اخیر -با اسم رمز #مهسا_امینی، در اکثر همان معدود شهرهای کانون آن فروکش کرده، و به همین سبب نیز، طراحان اصلی‌اش، با نگرانی به عُمّال خود در داخل کشور پیغام می‌فرستند که نگذارند این آتش خاموش شود، حاکی از نوعی هماهنگی میان دست‌اندرکاران این بیانیه و آن کانون‌های فرماندهی است.

لذا و برای اینکه در آینده، این‌گونه کارهای ناجوانمردانه تکرار نشود و برای ملت و کشور هزینه نتراشد، به عنوان یک اهل قلم پیشکسوت این عرصه، از قوه قضائیه درخواست می‌کنم در کوتاه‌ترین زمان، با تک‌تک امضاکنندگان این بیانیه، برخورد قانونی مقتضی به عمل آورد.

محمدرضا سرشار(رضا رهگذر)

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha