یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
رودسر

حوزه/ کارشناس مسائل سیاسی گفت: همه دشمنان دنبال بهانه بودند و با ایجاد شایعات و دروغ پراکنی افکار مردم را مشوش می‌کنند، بنابراین ما نیز باید مراقب باشیم و بهانه به دست آنها ندهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، سرهنگ یوسف پورخرسندی معاون سیاسی سابق سپاه قدس گیلان امروز در نشست بصیرتی - سیاسی و بررسی تحولات ایران و جهان در مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) رودسر اظهار داشت: رسانه‌های برون مرزی بر آتش اغتشاشات می‌دمند و ما یک حرکت انفعالی را می‌بینیم و با صراحت می‌گوییم مادامی که این نظام سر کار است، اغتشاشات به این صورت ادامه خواهد داشت، زیرا ما دشمنانی داریم که نه تنها آنها عصبانی هستند بلکه بازی خورده‌های آنها نیز عصبانی هستند.

وی افزود: همه دشمنان دنبال بهانه بودند و با ایجاد شایعات و دروغ پراکنی افکار مردم را مشوش می‌کنند، بنابراین ما نیز باید مراقب باشیم و بهانه به دست آنها ندهیم.

معاون سیاسی سابق سپاه قدس ادامه داد: مقام معظم رهبری در سخنرانی ۱۲ مهر فرمودند: «ما متاثر هستیم اما قتل آن دختر بهانه بود.» یک جریان سیاسی هنوز هم با جمهوری اسلامی موضع دارد، زیرا جمهوری اسلامی تمامی نقشه‌های دشمنان همانند کاری که در سوریه انجام داد را نقش بر آب کرد.

سرهنگ پورخرسندی با اشاره به اینکه تقریباً ۸۰ درصد نسل جدید در فضای مجازی سیر می‌کنند، تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر پنج رسانه برون مرزی طی بیست و پنج روز گذشته بیش از پانصد هزار مطلب کار کردند که تقریباً نصف آنها دروغ بود.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: ما زخم‌هایی در بدن داریم که باید درمان کنیم، اگر درمان نکنیم موجب عفونت می‌شود، در بحث اداری مسئولین نفوذی در بین مسئولین وجود دارد که به این سیستم ضربه می‌زنند و لازم است آنها شناسایی و اقدامات لازم نسبت به آنها انجام شود، البته ضعف‌های نیز داریم که تنها راه علاجش خدمت به مردم است.

انتهای پیام

خبرنگار: محمدجواد ربیعی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha