یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
محمدی امام جمعه جم

حوزه / امام جمعه شهرستان جم از برگزاری جشن بزرگ مهر و کرامت به مناسبت هفته وحدت در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه شهرستان جم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با گرامیداشت هفته وحدت و میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع)، اظهار داشت: جشن بزرگ مهر و کرامت میلاد با سعادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق (ع) روز جمعه ۲۲ مهرماه همزمان با نماز پر فضیلت جمعه در مصلای حضرت امام جعفر صادق(ع) جم برگزار خواهد شد.

امام جمعه شهرستان جم گفت: در این رویداد بزرگ مذهبی، فرهنگی غرفه کودک و نوجوان، گفتمان جوان، نمایشگاه کتاب، غرفه شعر آیینی، ایستگاه نقاشی، غرفه هنرمندان و ورزشکاران، مشاوره خانواده، پایگاه سلامت و پزشکی، توزیع بسته و هدایای فرهنگی، توزیع گل فصلی رایگان جهت کاشت در منازل، بسته‌های ویژه کودک و نوجوان، خانواده مسلمان قسمتی از برنامه‌های این جشن باشکوه خواهد بود.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به برپایی چندین موکب در مصلی یادآور شد: این موکب‌ها از ساعتی قبل تا بعد از نماز جمعه فعالیت خواهند داشت.

امام جمعه شهرستان جم مولودی خوانی را از دیگر برنامه‌های این جشن عنوان کرد و گفت: مداحان اهل بیت(ع) در این برنامه، رسول مهر و مهربانی و خاندان با کرامتش را مدح و ستایش خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha