جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ |۲۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 31, 2024
اقامه نماز عید سعید فطر در اهواز به امامت حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد

حوزه / امام جمعه اهواز با اشاره به این‌که تمام تلاش غرب و جبهه جهانی، غلبه اراده خود بر اراده ایران اسلامی است، گفت: بنا به فرمایش رهبرمعظم انقلاب، دشمنان بارها طعم شکست سخت را چشیده‌اند و مکرر نیز در آینده خواهند کشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی اهواز با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: فضای ذهنی برخی از جوانان امروزی از معارف اسلامی و کتاب خالی است و متأسفانه از آن دور بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه برخی از نسل‌های امروزی شناخت دقیقی از قبل و بعد از انقلاب اسلامی ندارند، بیان کرد: پدر و مادر، معلم و استاد دو حوزه مهم از هشت حوزه اثرگذار بر نسل‌های امروزی است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: پدر و مادری که نسبت به فرزند خود بسیار حساس است، آیا می‌داند که در فضای مجازی چه آسیب‌هایی وجود دارد و به این واسطه شاهد ناهنجاری‌ها در سطح جامعه هستیم.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه ایران اسلامی به دنبال حذف فضای مجازی نیست، ادامه داد: فضای مجازی چاقوی دو لبه است، اما باید شناخت و آگاهی لازم از آن داشته باشیم تا به ما آسیب وارد نکند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد اظهار داشت: آمریکا، ایران را به عنوان یک عامل مؤثر و تهدید جدی برای منافع غرب و نابودی خود می‌داند.

وی با اشاره به جایگاه والای ایران اسلامی در سطح منطقه و بین الملل، یادآور شد: دشمنان درست است که با ایران و اسلام دشمنی دارند، اما دشمنی اصلی آنها به اقتدار و قدرت یافتن جمهوری اسلامی ربط دارد.

امام جمعه اهواز با اشاره به اینکه تمام تلاش غرب و جبهه جهانی، غلبه اراده خود بر اراده ایران اسلامی است، ادامه داد: بنا به فرمایش رهبرمعظم انقلاب، دشمنان بارها طعم شکست سخت را چشیده‌اند و مکرر نیز در آینده خواهند کشید.

نماینده ولی فقیه در خوزستان درخصوص راهبردهای اساسی در جنگ نرم، خاطرنشان کرد: شناخت ماهیت جنگ نرم، شناخت نقشه دشمن، شناسایی کنشگران اصلی جنگ نرم در جبهه حق و راهبردهای مقابله با جبهه جنگ نرم دشمن، چهار راهبرد اساسی در حوزه جنگ نرم است.

حجت‌ الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد به مقایسه آزادی در ایران اسلامی و کشورهای اروپایی پرداخت و گفت: ساده‌ترین انتقادها نیز مورد هجمه گسترده دیکتاتوری غرب قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha