دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
اجلاسیه معاونین پژوهش مدارس علمیه استان تهران

در اجلاسیه معاونین پژوهش مدارس علمیه استان تهران بر برگزاری کارگاه توجیهی هوش مصنوعی، توسعه کمی و کیفی مجلات حوزوی و تاسیس کانون های علمی در مدارس تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، اجلاسیه معاونین پژوهش مدارس علمیه استان تهران با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه استان، کارشناسان معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه، دبیران مجمع عالی حکمت و دفتر هوش مصنوعی حوزه‌های علمیه و دبیر جشنواره علامه حلی(ره)، در سالن آیت الله العظمی بروجردی(ره) حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار گردید.

در این نشست حجت الاسلام اکبری معاون پژوهش حوزه علمیه استان تهران، با ارائه گزارشی و تشریح برنامه های معاونت پژوهش، بر فعالیت بیشتر معاونین پژوهش مدارس تاکید کرد.

کارشناسان معاونت پژوهش حوزه های علمیه کشور هم بر توسعه کمی و کیفی مجلات حوزوی و تاسیس کانون های علمی در همه مدارس علمیه تاکید کردند.

حجت الاسلام و المسلمین رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه استان تهران هم بر توجه بیشتر به پژوهش در مدارس علمیه تاکید کرد و گفت: حوزه علمیه دو خروجی مهم در حوزه نشر و توسعه و تحکیم مبانی دینی و انقلابی دارد؛ تبلیغ و پژوهش که البته تبلیغ هم مبتنی بر پژوهش درست و عمیق است.

به گفته مدیر حوزه علمیه استان تهران باید با دقت علت برخی آسیب های اجتماعی مورد بررسی و پژوهش قرار گرفته و با جهاد تبیین و روشنگری به مقابله با آنها پرداخت.

برگزاری دو پیش نشست برای کنگره علامه طباطبایی(ره)، اهتمام بیشتر مدارس و طلاب به جشنواره علامه حلی(ره)، برگزاری کارگاه توجیهی هوش مصنوعی و نشست‌های منطقه ای معاونین پژوهش از مصوبات این اجلاسیه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha