یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 1051536
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳
اخبار کوتاه

دیدار امام جمعه دشتستان با بسیجیان مستقر در پادگان آیت الله بهاءالدینی برازجان، معارفه مسئول جدید اوقاف وامورخیریه شهرستان تنگستان و جذب ۵۹ میلیارد تومان زکات در استان بوشهر از مهمترین اخبار فرهنگی استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه دشتستان در جمع بسیجیان مستقر در پادگان آیت الله بهاءالدینی برازجان با بیان اینکه حق شهدا بر گردن ما این است که راه آنها را ادامه دهیم، گفت: شهدا خاکی بودند و آنان نیز مانند همه ما زن، فرزند، زندگی و جان خود را دوست داشتند.

وی با اشاره به اینکه شهدا از فرصت عمر و جوانی خود استفاده بهینه کردند و جاودانه شدند، اظهار داشت: پیام شهدا این است که پشتیبان ولایت‌ فقیه باشیم و ما نیز باید با ادامه راه شهدا یاد آنان را گرامی بداریم.

حجت الاسلام مصلح افزود: امروز فرصت برای شما جوانان هست که بتوانید آینده‌ کشورتان را بسازید، زمان شما با زمان جوانی ما فرق دارد، جوانی ما دوران ناامنی و دوران سختی بود، شماها در امنیّت‌، در آرامش و در فرصت علمی هستید، توانایی دارید، تشویق و گرامی داشته می‌شوید، این را قدر بدانید، گوهر گران‌بهای جوانی در اختیار شما است چرا که خدای متعال در قیامت از ما سؤال می‌کند که جوانی‌تان را چه‌جوری گذراندید؟

مسئول جدید اوقاف و امورخیریه شهرستان تنگستان معرفی شد

صبح امروز طی آیینی در فرمانداری تنگستان، با حضور حجت الاسلام اسماعیل پور مدیر کل اوقاف وامورخیریه استان بوشهر و احمد لطفی فرماندار شهرستان تنگستان و حجت الاسلام پهلوزاده امام جمعه شهر اهرم، مسئول دفتر نمایندگی اوقاف و امورخیریه شهرستان تنگستان معرفی شد.

طی حکمی از سوی مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان، اسماعیل رمضانی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی اوقاف و امورخیریه شهرستان تنگستان منصوب شد.

۵۹ میلیارد تومان زکات در استان بوشهر جذب شد

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: از اول سال تاکنون ۵۹ میلیارد تومان زکات به صورت نقدی و کالایی در این استان جذب شده است.

محمد رضا میری افزود: جذب این میزان زکات نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۸۵ درصد رشد نشان می‌دهد.

وی ادامه افزود: زکات جمع آوری شده در حوزه عمرانی، ساخت مسکن، بهینه سازی راه های روستایی و سرویس های بهداشتی،کمک معیشت خانوارها، تهیه جهیزیه عروس و لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha