پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
بازدید عضو مجلس خبرگان رهبری از شرکت پتروپالایش ابوالفارس شهرستان رامهرمز

حوزه/ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اهمیت رفع موانع پیش روی طرح‌های اقتصادی و صنعتی، گفت: اجرای طرح‌های اقتصادی اشتغال‌زا، صحیح‌ترین راه برای دور زدن تحریم‌هاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری روز گذشته در بازدید از شرکت پتروپالایش ابوالفارس شهرستان رامهرمز، با قدردانی از عوامل و دست اندرکاران این شرکت و با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های اقتصادی و صنعتی در این منطقه، اظهار داشت: اجرای طرح‌های اقتصادی اشتغال‌زا، صحیح‌ترین راه برای دور زدن تحریم‌هاست.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری تأکید کرد: باید سعی کرد تمام موانع از سر راه اجرای این طرح‌ها برداشته شود تا بتوانند هرچه سریعتر به بهره برداری برسند و تحریم‌ها را در عمل خنثی کنند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دست و پنجه نرم کردن استان خوزستان با مشکل جدی آب، ادامه داد: به دلیل کاهش زراعت در این منطقه و افزایش بیکاری به دلیل مشکلات کم آبی در استان خوزستان، با اجرای طرح‌های صنعتی مناسب مشکل بیکاری را می‌توان تا حدودی حل کرد.

در این بازدید نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی شهرستان رامشیر نیز حجت الاسلام والمسلمین حیدری را همراهی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha