شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
تصاویر: مراسم بزرگداشت شهدای شاهچراغ همراه با رحلت حضرت معصومه(س)درکاشان

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه شرافتی در این دنیا بالاتر از مدح محمد و آل محمد نیست، گفت: مداحان افتخار کنند که در نظام جمهوری اسلامی ایران مداح اهل بیت (ع)، حضرت معصومه (س)، شهدای راه اسلام و امامزادگان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی شب گذشته در مراسم سالروز رحلت حضرت معصومه(س)، گرامیداشت شهدای حرم شاهچراغ(ع)، در جمع مداحان و شاعران آیینی کاشان گفت: مداحان اهل بیت(ع) قدر جایگاه خود را بدانند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه شرافتی در این دنیا بالاتر از مدح محمد و آل محمد نیست، گفت: مداحان افتخار کنند که در نظام جمهوری اسلامی ایران مداح اهل بیت (ع)، حضرت معصومه (س)، شهدای راه اسلام و امامزادگان هستند.

وی تشکیل حکومت اسلامی را آرزوی ۱۲۴ هزار پیامبر دانست و افزود: خدای متعال به امام راحل توفیق تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران را داد که ان شاءالله تا ظهور حضرت مهدی (عج) ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه مداحان افتخار کنند که مدح گوی امامین انقلابی هستند که با ایستادن در مقابل ظلم و ستم، اسلام را در جهان گسترش دادند، تصریح کرد: مداحان مدح گوی حاج قاسم سلیمانی هایی باشند که در دفاع از اسلام تمام هستی خودشان را فدا کردند.

نماینده ولی فقیه در کاشان تصریح کرد: مداحان با افتخار از امام راحل، شهدا و ولایت فقیه بگویند و این همان مسیری است که امام زمان (عج) راضی است.

در ابتدای این مراسم پس از مرثیه سرایی مداحان اهل بیت (ع)، شاعران آیینی کاشان اشعار زیبایی در وصف شهدای حوادث اخیر سرودند و در پایان شرکت کنندگان با محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) و اغتشاشات اخیر خواستار برخورد جدی با آشوبگران شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha