پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
حجت الاسلام سید جعفر طباطبایی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حاج سید جعفرطباطبایی شیرازی از خطبای حوزه علمیه مشهد دارفانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین حاج سید جعفر طباطبایی شیرازی از خطبای حوزه علمیه مشهد روز گذشته دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

این خطیب شهیر و استاد اخلاق عمر خویش را در راه نشر و ترویج معارف اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و تربیت طلاب علوم دینی گذراند.

این خادم حرم امام هشتم، معلم اخلاق و مدرس در دانشگاه علوم اسلامی رضوی از شاگردان مرحوم آیت الله حاج شیخ هاشم و آیت الله حاج شیخ مجتبی قزوینی بود و پای دروس بزرگان این حوزه تربیت یافت و در دوران پربرکت زندگی خویش نسبت به وعظ و مجالس اهل بیت علیهم السلام و بیان معارف ایشان بسیار کوشا بود.

مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام و المسلمین طباطبائی فردا پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱  ساعت ۹ صبح از مهدیه مشهد واقع در خیابان امام رضا علیه السلام به طرف حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

حوزه علمیه خراسان ارتحال این خطیب توانا، عضو سابق کمیسیون فرهنگ و اخلاق شورای عالی حوزه علمیه خراسان و امام جماعت محترم حرم حضرت رضا علیه السلام را به خانواده آن مرحوم تسلیت عرض می نماید و از خداوند متعال، علودرجات و قبولی ارادتمندی ایشان در درگاه حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را خواستار است و برای بازماندگان و به ویژه فرزندان اهل علم این خاندان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طباطبایی IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۸
    0 0
    مراسم تشییع ساعت ۱۲ اعلام شده‌است
  • نصیری از اصفهان ، IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    1 0
    روحش شاد ، عالمی با اخلاق و بزرگواری بودند بنده در حرم آقا علی ابن موسی الرضا ع از ایشان پای منبرهاشون کسب فیض میگرفتم ، بی نظیر و مثال زدنی بودند ، روحش با اجداد طاهرینش محشور باد