سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
حجت الاسلام اصغر صفرزاده

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه کردستان گفت: مولوی عبدالحمید در حالی دم از رفراندوم می‌زند که کشور آرزو و آمالش یعنی عربستان سعودی، جمال خاشقچی، منتقد خود را با شنیع‌ترین وجه به قتل رساند و تکه تکه کرد.

حجت الاسلام اصغر صفرزاده معاون پژوهش حوزه علمیه کردستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، در واکنش به سخنان مولوی عبدالحمید، با اشاره به فرمایش امیرالمومنین(ع)، «مَا أَکْثَرَ الْعِبَرَ وَ أَقَلَّ الِاعْتِبَارَ»، موارد برای عبرت گیری چه بسیار، اما چه اندک هستند کسانی که از وقایع عبرت بگیرند، اظهار داشت: تاریخ در حال تکرار است، زمانی عده‌ای معلوم الحال و ساده لوح امیرالمومنین(ع) را که اولی الامر آنان بود، مجبور به قبول حکمیت کردند و بعد از تحمیل آن حَکَم کذایی و نتیجه فضاحت بار حکمیت، با نهایت وقاحت در مقابل آن امام همام قد علم کردند.

وی افزود: حال نیز کسانی که با سخنان تحریک آمیز خود موجب به پا شدن آشوب و اغتشاش عده‌ای شده‌اند که ثمره آن به شهادت رسیدن جمعی از بهترین جوانان این مرز و بوم و به خون غلطیدن عده‌ای دیگر و خرابی‌های فراوانی شد، بانگ داد خواهی سر می‌آورند که کشته شدگان ما فزونی یافته و بیش از همه کشته شدگان شده است.

حجت الاسلام صفرزاده گفت: حال سئوال این است که اینان به تحریک چه کسی به کلانتری که در همه بلاد و نظامات خط قرمز است، یورش بردند؟ همان کسی که قبلا هر گونه خسارت به اموال عمومی، خصوصی و ناامنی در کشور را مردود می‌دانست، چه شده که به این جا رسیده است؟

این استاد حوزه علمیه کردستان تأکید کرد: مولوی عبدالحمید در حالی دم از رفراندوم می‌زند که کشور آرزو و آمالش یعنی عربستان سعودی، جمال خاشقچی، منتقد خود را با شنیع‌ترین وجه به قتل رساند و تکه تکه کرد.

وی تصریح کرد: آیا حضور میلیونی و تشییع جنازه سردار دل‌ها رفراندوم نبود؟ آیا راهپیمایی ۲۲ بهمن، ۹ دی و ۱۳ آبان رفراندوم نیست؟ منظور از ناظران بین المللی کیست؟ آیا رژیم کودک‌کش و جعلی اسرائیل و رژیم منحوس سعودی که خائن به مقدسات اسلام است مد نظر است؟

حجت الاسلام صفرزاده ابراز داشت: باید از کسی که عزت و احترام و منصب خود را مدیون این نظام است، پرسید به چه مناسبتی همسو با دشمنان قسم خورده به ولی نعمت خود دهن کجی می‌کند، آیا در مرام و مذهب شما اطاعت از ولی امر لازم نیست؟

معاون پژوهش حوزه علمیه کردستان، همگان را به حفظ وحدت و انسجام فراخواند و خاطر نشان کرد: از کسانی که تریبون در دست دارند می‌خواهیم که آتش به خرمن و زندگانی مسالمت آمیز شیعه و سنی در کشور اسلامی نیندازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha