شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
حجت الاسلام احد عبدالهی مدیر حوزه علمیه لرستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان از سفر دو روزه آیت الله اعرافی به استان و برنامه‌ها فشرده مدیر حوزه‌های علمیه کشور در این سفر قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی، مدیر حوزه علمیه استان لرستان در جشن عمامه گذاری طلاب لرستانی که جمعه شب با حضور آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان برگزار شد، از حضور آیت الله اعرافی در استان قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه آیت الله اعرافی و معاونان حوزه های علمیه کشور با برنامه ریزی دقیق و جهادی و سعه صدر در همه برنامه های پیش بینی شده حضور داشتند، افزود: آیت الله اعرافی در سفر دو روزه خود بیش از چند ساعت استراحت نکردند و حتی بین برنامه با حضور در مدارس با مدیران، اساتید و طلاب هم دیدار و گفتگو کردند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه الحمدلله سکان حوزه های علمیه در دست عالمی متعهد و فرزانه قرار دارد، خاطر نشان کرد: حوزویان لرستان برای اجرای برنامه های بلند مدت مدیر حوزه های علمیه کشور تلاش خواهند کرد.

حجت الاسلام المسلمین عبداللهی همچنین از حجت الاسلام واللمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و حجت الاسلام والمسلمین هاشم نیازی، نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری برای حضور در برنامه های سفر آیت الله اعرافی قدردانی کرد.

وی در پایان با بیان اینکه دلیل برگزاری جشن عمامه گذاری طلاب در این روزها این بوده که استان لرستان استانی ولایی و انقلابی است و 56 شهید روحانی را تقدیم انقلاب نموده است، خاطر نشان کرذ: جواب طلاب و حوزه علمیه لرستان به اجیرشدگانی دشمنان که به عمامه روحانیت اهانت می کنند این است که جان خود را برای اهداف اسلام و انقلاب نثار خواهنکرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha