دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
نشست

دشمن از همه ظرفیت ها برای بی ثبات سازی کشور استفاده می کند و در اغتشاشات قبلی موج سواری می کردند، اما در اغتشاشات اخیر موج سازی می کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، نشست بصیرتی ویژه مدیران و معاونین مدارس علمیه خواهران استان تهران، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین کبیریان مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران و یک مقام امنیتی در تالار شیخ صدوق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران در این نشست با بیان این که اگر فتنه نباشد با ید تعجب کرد، چون همیشه جبهه حق و باطل بوده است، گفت: رسالت فتنه گران در طول تاریخ این بوده است که حق پیروز نشود، اما وعده خداوند این بوده که جبهه حق پیروز شود و این سنت الهی است.

وی ادامه داد: شما طلاب خواهر به عنوان مبلغان دین وظیفه دارید فتنه ها را تشخیص دهید، و این که چه کسی پشت صحنه اغتشاشات فعالیت می کند تا بتوانیم جامعه را روشنگری کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان اظهار کرد: فتنه چیزی است که امیرالمومنین (ع) فرمودند، هواهای نفسانی و بدعت هایی که گذاشته می شود و هدف هم این است که حق تحت الشعاع قرار گیرد.

در ادامه این نشست یک مقام امنیتی نیز به سخنرانی پرداخت و گفت: سه مولفه در هر کشوری زمانی محقق می شود، دشمن نیز سنگ اندازی می کند چه دشمن داخلی و چه دشمن خارجی.

۱- مولفه ایجاد قدرت

۲- حفظ این قدرت

۳- سبط این قدرت

وی در ادامه مطالب خود بیان کرد: جمهوری اسلامی در هر سه مولفه، یکی از توانمندترین کشورهای منطقه است.

این مقام امنیتی گفت: جمهوری اسلامی به لطف خداوند در منطقه حرف اول را می زند و دشمن به خاطر بر نمی تابد.

وی ادامه داد: دشمن از همه ظرفیت ها برای بی ثبات سازی کشور استفاده می کند و در اغتشاشات قبلی موج سواری می کردند، اما در اغتشاشات اخیر موج سازی می کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha