چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
مرتضی زارع

حوزه/ معاون امور طلاب حوزه علمیه استان بوشهر گفت: معافیت و ارتقای ۳۰ نفر از طلاب،  پیگیری شهریه ۵۰ طلبه، راه‌اندازی خانه هلال احمر در مدیریت حوزه علمیه استان، برگزاری و حمایت از اردوهای استانی و خارج استانی، برگزاری برنامه‌های ورزشی و تفریحی برای طلاب به همراه خانواده از جمله مهمترین کارهای معاونت امور طلاب است که می‌توان به آن اشاره کرد.

حجت الاسلام مرتضی زارع معاون امور طلاب حوزه علمیه استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، به ارائه گزارشی از عملکرد معاونت امور طلاب در حوزه علمیه استان پرداخت و اظهار داشت: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و نشست‌های صمیمی با طلاب مدارس، انجام برنامه‌هایی متناسب با هفته دفاع مقدس همچون تجدید میثاق با شهدا، دیدار با پنج خانواده شهید روحانی در استان، برخی از این فعالیت‌ها است.

وی افزود: در راستای تعامل با ادارات و سازمان‌ها و استفاده از ظرفیت متقابل با ۱۰ مورد از ادارات و سازمان‌ها در استان، جلسات تعاملی و هم افزایی برگزار شده که کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره کل ورزش و جوانان، جمعیت هلال احمر و بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی برخی از این ادارات و سازمان‌ها هستند.

معاون امور طلاب حوزه علمیه استان بوشهر، تهیه لیستی از رابطین سلامت در مدارس علمیه استان را از دیگر فعالیت‌های این معاونت برشمرد و ابراز داشت: فعال کردن کانون‌های هلال احمر در تمامی مدارس علمیه استان، تقدیر از طلاب جهادی استان، افتتاح و راه اندازی کانال اطلاع رسانی معاونت امور طلاب در پیام رسان‌های داخلی، بازدید از مدارس استان و اعزام ۴۰ نفر طلاب امریه به ارگان‌ها از دیگر فعالیت‌ها طی هشت ماه گذشته بوده است.

حجت الاسلام زارع پیگیری گفت: معافیت و ارتقا ۳۰ نفر از طلاب، پیگیری شهریه ۵۰ طلبه، راه‌اندازی خانه هلال احمر در مدیریت حوزه علمیه استان، برگزاری و حمایت از اردوهای استانی و خارج استانی، برگزاری برنامه‌های ورزشی و تفریحی برای طلاب به همراه خانواده از جمله مهمترین کارهای معاونت امور طلاب است که می‌توان به آن اشاره کرد.

وی با اشاره به برخی برنامه‌های آینده و در دست اقدام این معاونت، یادآور شد: راه اندازی مرکز نیکوکاری در مدیریت حوزه استان، ارزیابی بهداشت و سلامت مدارس، حمایت از دوره‌ها و اردوها در قالب اسکان و تغذیه در مشهد و قم و نیز برگزاری برنامه‌های ورزشی و تفریحی برای طلاب، از جمله فعالیت‌هایی است که با برنامه‌ریزی در آینده اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یا علی علیه السلام IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    1 0
    آقایون، بزرگان یکبار بشینید پای حرف طلاب استان بوشهر، آنوقت متوجه میشید چقدر زحمت کشیده. این آقا اصلا کاری هم میکنه؟؟؟ هرموقع زنگ زدیم بهشون جواب ندادن. کاش یه نفر بیارن که دغدغه داشته باشه و به امورات طلبه‌ها هم رسیدگی کنه. ایشون رو فقط تو کانال و سایت می‌بینیم. والا کارهایی که وظیفه‌ش هست رو انجام نمیده. حالا تا هزارسال بیاید عکس و گزارش از ایشون بذارید. در خانه اگر کس است یک حرف بس است...