شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
ساوه

حوزه/ شهید حسین برهانی که در قله یکی از کوه ها در دل خاک دشمن محاصره می شود ولی مقاومت کرده و پشت بی سیم رجزخوانی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، پیش از ظهر امروز مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و پاسداشت حماسه آفرینی های رزمندگان و ایثارگران، در سالن اداره ارشاد اسلامی شهرستان ساوه برگزار شد.

در این مراسم که کادر و طلاب مدرسه علمیه الهیه حضور داشتند پس از اجرای سرود مدرسه گلهای بهشت و تواشیح خوانی گروه بین المللی میعاد، سردار محمد احمدیان فرمانده هشت سال دفاع مقدس ساوه و روایتگر خاطرات شهدا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس به بیان روایت هایی از ایستادگی رزمندگان در دوران دفاع مقدس پرداخت.

احمدیان با بیان خاطره ای از شهید حسین برهانی که در قله یکی از کوه ها در دل خاک دشمن محاصره می شود ولی مقاومت کرده و پشت بی سیم رجزخوانی می کند، تصریح کرد: شهدای ما با دل و جان و تا آخرین لحظات عمر خود از اسلام دفاع کردند و این وظیفه همه ما را در قبال دفاع از انقلاب اسلامی سنگین می‌کند.

وی در ادامه با بیان خاطراتی از مادران شهدا، رشادت های بانوان در جبهه های دفاع مقدس، بانوان را به حفظ حجاب و پاسداشت مقام شهدا دعوت کرده و خاطرنشان کرد: زندگینامه بانوان شهیده از جمله زینب کمایی ۱۴ ساله و مجاهدت های بانوان این مرز و بوم را مطالعه کنید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha