چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
هیئت اعزامی از عتبه مقدسه سید الشهدا(ع) در بیت آیت الله صافی(ره)

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سید نبیل حسنی و آقای حاج علی کاظم سلطان عضو مجلس امور اداره عتبه مقدسه و هیئت همراه در بیت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید نبیل حسنی و آقای حاج علی کاظم سلطان عضو مجلس امور اداره عتبه مقدسه و هیئت همراه با حضور در بیت مرحوم آیت الله العظمی صافی گلپایگانی حضور پیدا کرده و با حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن صافی گلپایگانی دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن صافی از حضور این هیئت تشکر و قدردانی نمود و گفت: برای ما افتخار بزرگی است که خدمتگزار برگزار کنندگان و میهمانان این کنگره باشیم و این را بدانید هر چه درباره وجود حضرت سید الشهدا علیه السلام کار کنیم باز هم در برابر عظمت و بزرگی آن امام همام و نهضت حسینی کم خواهد بود.

وی افزود: آیت الله العظمی صافی گلپایگانی خودشان را موظف می‌دانستند که برای دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام همیشه آماده باشند و لذا در همه‌ی علوم مختلف اسلامی کار کرده بودند و کتاب‌های مختلفی در تاریخ و کلام و اعتقادات نوشته بودند، چرا که می‌دانستند دشمن از طرق مختلف مشغول وارد کردن شبهات است و در مورد حضرت سیدالشهدا هم کتابی مهم و جامع به اسم شهید آگاه دارند که به تمام معنا از علم امام و قیام حضرت، دفاع کرده و پاسخ کوبنده‌ای به شبهه‌افکنان داده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین صافی در پایان از وجود نافع و کارهای مهم تولیت عتبه مقدسه حضرت سید الشهدا علیه السلام، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالمهدی کربلایی از قبیل توسعه حرم مقدس، ساخت بیمارستان‌ها، ساخت فرودگاه و کمک و رسیدگی به خانواده‌های نیازمند و فقرا و ایتام تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha