یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
مهروی پور

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان با تاکید بر این که حفظ حجاب پاسداشت خون شهدا است، گفت: حفظ امنیت و حریم خانواده که مورد تایید اسلام است، اهمیت زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی پور با حضور در جمع بانوان عفیفه تحصن کننده و مطالبه گر اجرای قانون حجاب در کشور، که به مدت ۸ روز است در گلستان شهدا بست نشسته اند، اظهار داشت: قطعا موضوع این گونه برنامه ها پاسداشت خون شهداست.

وی افزود: حجاب باعث امنیت اجتماعی و از دستورات دینی است که رعایت آن در حفظ امنیت فردی و اجتماعی تاثیر دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان با اظهار تأسف از اتفاقات اخیر در کشور اذعان کرد: این روزها شاهد اتفاقاتی هستیم که دردآور و ناراحت کننده است، به همین جهت همه ما وظیفه داریم نسبت به آن عکس العمل نشان بدهیم و ساکت نمانیم.

وی ادامه داد: حفظ امنیت و حریم خانواده که مورد تایید اسلام است، اهمیت زیادی دارد و در شورای شهر نیز پرداختن به خانواده مورد تاکید است.

حجت الاسلام مهدوی پور بیان کرد: درباره حمل ونقل عمومی جلساتی را شروع کردیم و قرار است به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد تا رعایت موازین شرعی وسائل حمل و نقل عمومی بیشتر لحاظ شود.

وی با بیان اینکه ما به عنوان افراد دارای مسؤولیت باید همراه و دنبال روی خواسته های به حق و اخلاقی شهروندان باشیم، خاطرنشان کرد: داشتن خانواده امن مورد تاکید اسلام و شرع است و ما در سیستم شهرداری تلاش می‌کنیم تا این بستر فراهم شود که در وهله اول توجه به شهر اسلامی و نکات دینی در شهرسازی حائز اهمیت است تا حریم خانه حفظ شود.

بانوان فاطمی از جمعه گذشته تاکنون در دفاع از حریم خانواده و عفاف و حجاب، در گلستان شهدای اصفهان تجمع کرده و خواستار توجه ویژه مسئولان استان و کشور در زمینه رعایت حجاب اسلامی در جوامع عمومی هستند.

حفظ حجاب پاسداشت خون شهدا است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha