جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
یامین پور

حوزه/ معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: نقشه راهبردی که رهبر معظم انقلاب در مورد تحقق اولویت های نظام و رابطه آن با حلقه های مردمی ترسیم کردند را باید همیشه مد نظر قرار دهیم و آن را مرور کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دکتر وحید یامین پور در اختتامیه رویداد ملی هم آهنگ۲ با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این رویداد و زحمات گروه های تبلیغی در این زمینه، اظهار داشت: نقشه راهبردی که رهبر معظم انقلاب در مورد تحقق اولویت های نظام و رابطه آن با حلقه های مردمی ترسیم کردند را باید همیشه مد نظر قرار دهیم و آن را مرور کنیم.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: رهبر انقلاب پس از صدور بیانیه گام دوم انقلاب در سخنانی بیان کردند، برای رسیدن به اهداف بیانیه حضور حلقه های مردمی نیاز است و آنچه باید رقم بخورد نه در توان دولت و نه حاکمیت است، بلکه به دست حلقه های میانی و با حضور جوانان و میدان داری تشکل های مردمی و جوانان رقم خواهد خورد.

یامین پور با بیان اینکه باید به مدل موثر رابطه حلقه های میانی و دولتی برسیم، اظهار داشت: نقش دولت و حاکمیت زمینه سازی، ظرفیت سازی و حمایت است، اما ایده پردازی پیگیری و عملیات مردمی بر عهده حلقه‌های مردمی است که رهبر معظم انقلاب هم به آن اشاره کردند.

وی با بیان این که گروه های مردمی پیمانکار دولت نیستند، اظهار داشت: طراحی و ایده پردازی و پیگیری و عملیات مردمی تنها راه پیش روی ما برای تحقق اهداف است که از دست گروه‌های مردمی برمی آید و دولت اگر می خواهد موفق باشد، باید بداند راه نجات همین حلقه های مردمی هستند و برای آنها ریل گذاری کند و حمایت های واقعی انجام دهد.

معاون امور جوانان اظهار داشت: کنشگری و فعالیت های مردمی بسیار موثر است و نباید معطل حمایت های دولتی بماند.

وی با بیان این که دولت باید ظرفیت های مردمی را ببیند و بشناسد، افزود: امیدوارم این جمع گروه های تبلیغی و ترویجی ازدواج و جمعیت ضمن انجام ماموریت خطیری که بر عهده دارد خودش را تکثیر کند و اهمیت این کار جا بیفتد.

یامین پور تصریح کرد: بیشتر شدن گروه های تبلیغی و ترویجی که رهبر معظم انقلاب نیز آن را مورد توجه قرار دادند، بسیار اهمیت دارد و باید در مورد ازدیاد آن برنامه ریزی کرد.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در پایان اظهار امیدواری کرد رویداد هم آهنگ۳ با جمعیت بیشتر گروه های تبلیغی و ترویجی و ارتقای ایده ها و طرح ها برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha