جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
نهبندان

حوزه/ آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید حوزه علمیه فاطمیه سلام الله علیها شهرستان نهبندان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سیستان و بلوچستان، مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید مدرسه علمیه فاطمیه سلام الله علیها شهرستان نهبندان پیش از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام خزاعی امام جمعه این شهرستان و حجت الاسلام و المسلمین عرب خالص، مدیر حوزه علمیه خواهران استان سیستان و بلوچستان و با حضور جمعی از طلاب و اساتید برگزار شد.

حجت الاسلام عرب خالص، در سخنانی رسالت طلاب حوزه های علمیه را در راستای رسالت پیامبر اکرم صل الله علیه و آله و سلم و ائمه اطهار علیهم السلام دانست و افزود: امروز شرایط حساس است و هر چه شرایط حساس تر باشد در نتیجه وظیفه ما هم سخت تر خواهد شد.

وی، ادامه داد: در طول این سال ها ،حوزه های علمیه خواهران، منشأ برکات فراوانی از تربیت مادران با فضیلت و اهل علم و آگاهی گرفته تا تربیت متخصصان دینی مورد نیاز جامعه بوده است.

در پایان این مراسم، خانم هاجر عباسی به عنوان سرپرست جدید حوزه علمیه فاطمیه سلام الله علیها معرفی شد و از زحمات خانم زینب باقری مدیر اسبق این مجموعه تشکر و قدردانی شد.

گفتنی است، شهرستان نهبندان در استان خراسان جنوبی قرار دارد، اما مدرسه علمیه فاطمیه زیر نظر مدیریت حوزه علمیه خواهران سیستان و بلوچستان فعالیت دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha