یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
اعتکاف علمی

حوزه/ در آستانه امتحانات نیمسال اول تحصیلی، اعتکاف علمی مدرسه علمیه فاطمةالزهرا(سلام‌الله‌علیها) بندرترکمن با حضور۵۰ نفر از طلاب این مدرسه در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، خدیجه قانعی زارع گفت: در آستانه فرارسیدن امتحانات نیمسال اول ۱۴۰۲-۱۴۰۱، اعتکاف علمی در مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) بندرترکمن با هدف تقویت بنیه علمی و ارتقاء سطح علمی طلاب در تمام پایه‌های تحصیلی در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: اعتکاف علمی طلاب این مدرسه بعد از اجرای برنامه صبحگاه فرهنگی از ساعت ۸ صبح الی ۱۶:۳۰ عصر مطابق برنامه‌ریزی صورت گرفته؛ برگزار شده و طلاب دروس متمرکز را به مباحثه می‌پردازند.

قانعی زارع اضافه کرد: اعتکاف علمی در پیشرفت و موفقیت تحصیلی طلاب نقش چشم‌گیری دارد و فرصتی است تا طلاب نقاط ضعف درسی خود را یافته و در راستای رفع آن تلاش کنند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمةالزهرا(سلام‌الله‌علیها) بندرترکمن مباحثه را تکرار درس استاد خواند و افزود: یک ساعت مباحثه بهتر از تکرار درس در طی یک ماه است زیرا با مباحثه طلاب به فهم عمیق دروس می‌رسند.

وی با بیان این‌که اعتکاف علمی این مدرسه از سال ۱۳۸۸ تا کنون برگزار شده است، اضافه کرد: در این برنامه علمی، ۵۰ نفر از طلاب روزانه و خوابگاهی حضور دارند و اساتید مدرسه نیز برای رفع اشکالات در کنار طلاب حاضر می‌شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha