دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
ت

حوزه/ امام جمعه کاشان گفت: امروز یکی از مصادیق بسیار مهم لبیک به حضرت زهرا (س) تحلیل و عمل به بیانیه گام دوم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی، امروز در اجتماع بزرگ عزاداران فاطمی پس از نماز ظهر اظهار داشت: اگر به هدف حضرت زهرا(س) فکر کنیم و پی ببریم، وظیفه خود را در هر زمان و مکان که باشیم تشخیص می‌دهیم و به آن عمل می‌کنیم.

امام جمعه کاشان به تلاش حضرت زهرا(س) در جمع کردن مردم حول محور ولایت حضرت علی(ع) در ۹۵ روز اشاره کرد و گفت: آن حضرت با سه معصوم دیگر یعنی حضرت علی(ع)، امام حسن(ع) و امام حسین(ع)، شب‌ها به در خانه مهاجرین، انصار و سرداران جبهه‌های رزم در زمان پیامبر اکرم(ص) مراجعه می‌کردند و طلب یاری می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در کاشان افزود: آن روز به طلب یاری نمودن حضرت زهرا(س)، حتی یک نفر هم لبیک نگفت، ولی امروز اجتماع بزرگ فاطمیون در کاشان و دیگر شهرهای کشور بعد از ۱۴۰۰ سال، لبیک به ندای حضرت زهرا(س) است.

‌وی تصریح کرد: اگر به تعبیر مقام معظم رهبری مردم امروز ایران ۵۰۰ بسیجی آن روز بودند، امیرمومنان(ع) حق خود را گرفته بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه امروز استمرار ولایت الهیه امیرالمومنین(ع)، ولایت فقیه است، یادآور شد: امروز باید ببینیم مقام معظم رهبری و فرزند امیرالمومنین(ع) از ما چه انتظاری دارند.

وی صدور بیانیه گام دوم انقلاب را یکی از دستورات رهبری دانست و افزود: تحلیل و عمل به بیانیه گام دوم، یکی از آخرین مطالبات حضرت آقا از ماست که باید به این دستور عمل کنیم.

امام جمعه کاشان بر لزوم عمل به هفت توصیه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم تأکید کرد و گفت: این علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، رعایت حیا و عفاف در جامعه، اقتصاد، پرهیز از اسراف و اقتصاد مقاومتی، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، مرزبندی با دشمن و سبک زندگی اسلامی، هفت توصیه رهبری در بیانیه گام دوم است.

نماینده ولی فقیه در کاشان اظهار داشت: مردم و مسئولین باید خود را موظف به پیروی از این فرامین بدانند که این پیام فاطمیه در دوران معاصر است.

انتهای پیام.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha