یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرق گفت: عرصه فرهنگ و هنر، عرصه‌ای حساس و بسیار مهم است و امیدواریم با حضور آقای بلاغی در رأس مدیریت فرهنگی استان، شاهد برکات و تحولات مثبت و سازنده ای در این عرصه باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام میکائیل اسکندری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی امروز در دیدار با سیدمحمدحسین بلاغی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، عرصه فرهنگ و هنر را عرصه‌ای حساس و بسیار مهم خواند و گفت: امیدواریم با حضور آقای بلاغی در رأس مدیریت فرهنگی استان، شاهد برکات و تحولات مثبت و سازنده ای در این عرصه باشیم.

وی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را عضو اصلی و فعال شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خواند و اظهار کرد: امیدواریم همکاری با برنامه های این شورا دردوره جدید نیز با قدرت و قوت در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: سعی خواهیم کرد تا موازی‌کاری‌ها در عرصه فرهنگ و هنر به همدلی و هم‌افزایی تبدیل شود و برنامه‌ریزی‌ها به منصه ظهور رسیده و عملیاتی شوند.

وی توجه به هنرمندان و اصحاب فرهنگ متعهد و مردمی را حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: سرمایه‌گذاری و ایجاد زمینه برای فعالیت این هنرمندان موجب تعالی عرصه فرهنگ و هنر خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha