شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
کمک‌های مؤمنانه

حوزه/ یکی از اعضای مسجد و حسینیه امیرالمومنین(ع) طبس ضمن تشریح اقدامات این مجموعه در ادوار مختلف گفت: تلاش ما براین است که در مناسک مختلف مذهبی اعم از ولادت و شهادت کارهای نمایشی و میدانی انجام دهیم که در شهادت حضرت زهرا (س) نیز نمایشگاه در همین راستا برگزار کردیم.

مریم نجفی، مسئول نمایشگاه از غدیر تا شهادت حضرت زهرا(س) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بیرجند، در مورد فعالیت‌های مسجد و حسینیه امیرالمومنین(ع) طبس گفت: مسجد و حسینیه امیرالمومنین(ع) در سال ۱۳۸۶ تاسیس شد، این مکان علاوه بر برپایی نماز جماعت؛ سخنرانی در مناسبت‌های مختلف مذهبی همچون ولادت ها و شهادت ها و مناسبت های ملی همچون دهه فجر، ۹ دی، ارتحال حضرت امام خمینی(ره) را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های این مسجد برپایی کلاس های آموزش قرآن، احکام در کنار کلاس‌های علمی، هنری، اوقات فراغت است.

نجفی در خصوص نمایشگاه از غدیر تا شهادت حضرت زهرا(س) یادآور شد: نمایشگاه و ایده اولیه برپایی چنین نمایشگاهی در ایام شهادت حضرت رقیه(س) با نمایش خرابه شام و شهادت حضرت رقیه(س) اجرا شد. نمایشگاه بانوی بی‌نشان هم در امتداد نمایشگاه قبلی در ایام دهه فاطمیه به مدت ۵ روز در ۱۰ غرفه از واقعه غدیر تا شهادت حضرت زهرا(س) به نمایش گذاشته شد.

به گفته وی در شب شهادت حضرت زهرا(س) نیز نمایش میدانی بانوی بی نشان از واقعه غدیر تا شهادت حضرت زهرا(س) اجرا شد.

نجفی در مورد دیگر اقدامات این مجموعه توضیح داد و تصریح کرد: در ایام کرونا در تهیه بسته معیشتی برای اقشار ضعیف جامعه، ضدعفونی کردن معابر و همچنین در راستای اقدامات جهادی نیز فعالیت داشته‌ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha