پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
حجت الاسلام حبیب باقری نماینده امور اجتماعی و سیاسی حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ نماینده امور اجتماعی و سیاسی علمیه کرمانشاه گفت: ضعف استدلالی و منطقی دشمن در مواجهه با نفوذ انقلاب و گفتمان ولایت فقیه باعث هتکاکی می شود.

حجت الاسلام حبیب باقری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، در خصوص هتاکی نشریه فرانسوی به مقام منیع مرجعیت و ولایت، گفت: حوزه انقلابی در همه حال باید در مقابل هجمه دشمنان بایستد و حضور در صحنه رسالت ماست.

وی گفت: اجتماع اعتراضی طلاب و روحانیون و امت حزب الله کرمانشاه، در پی هتک حرمت روزنامه فرانسوی به مقام عظمای ولایت و مرجعیت ناشی از بصیرت آنان است.

نماینده دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌ های علمیه در استان کرمانشاه گفت: ما طلاب و روحانیون نسبت به هتاکی دشمنان قسم خورده اسلام و مرجعیت و ولایت بی تفاوت نخواهیم بود و همچنان که در حوادث مختلف همچون ۹ دی و ۱۳ دی در میدان بوده ایم، در این مورد نیز اعلام حمایت خود را از دین مبین اسلام، مقام عظمای ولایت و مرجعیت اعلام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: همانگونه که طلاب در میدان دفاع مقدس بالاترین آمار شهدا را داشتند ما نیز برای جانفشانی و دفاع از حریم ارزشها دینی و انقلابی، اعلام آمادگی می کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه دشمن زبون در بیش از ۴ دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی وقتی که به اهداف پلیدش نرسید، دست به تخریب اعتقادات مردم زد، گفت: صفحات تاریخ پر است از هتاکی دشمن، گرچه این مسئله جدیدی نبوده و نیست و جبهه باطل همیشه پس از این شکستها، دست به این گونه حرکات مذبوحانه می زند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha