دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
آیت الله رئیسی

حوزه/ رئیس جمهور گفت: ما به دنبال استقلال کشور در تولید کالاهای اساسی مردم هستیم و دولت سیزدهم وظیفه خود می‌داند به عنوان خدمتگزار مردم نسبت به مسائل معیشتی و اقتصادی و ساماندهی مسائل معیشتی، برنامه ریزی جدی و پایدار نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان ظهر امروز در دیدار با اقشار مختلف مردم در میدان تاریخی امیر چخماق یزد با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و مقام مادر، اظهار داشت: توجه به مسئله خانواده و ترویج سیره و سلوک حضرت زهرا(س) لازم و ضروری است.

وی گفت: مردم استان یزد به معنای واقعی ولایت مدار و سرباز رهبر معظم انقلاب هستند و امیدوارم بتوانیم خدمتگزار لایقی برای این مردم شهید پرور باشیم.

رئیس جمهور، بیان کرد: موضع گیری‌های حضرت فاطمه (س)، نقش او در خانواده،‌ مسائل سیاسی،‌ اجتماعی در حمایت از دین و بشریت مرامی کاملا دست یافتنی است.

وی تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی زنان در این جامعه دارای شئونات اجتماعی، سیاسی و دارای جایگاهی هستند که حقیقتا در کنار مردم نقش ایفا می‌کنند.

رئیس جمهور، خاطر نشان کرد: امروز دختران و زنان ما برای جامعه و همه جوامع باعث افتخارند، که با حفظ ارزش‌های الهی توانستند نام آور شوند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، اظهار داشت:‌ دستاورد بانوان در حوزه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و ورزشی نماد بارز اراده بانوان ایران اسلامی است.

وی در ادامه با اشاره به سفر خود به استان یزد، خاطرنشان کرد: ۱۶ پروژه صنعت آب و برق امروز در استان یزد افتتاح شد و طرح آبرسانی از خلیج فارس به فلات مرکزی و استان یزد نیز از امروز با حمایت مردم و همت مسئولان آغاز شد.

رئیس جمهور، تصریح کرد:‌ به من وعده دادند که این طرح در سه سال آینده به پایان برسد و من وعده می‌دهم برای تأمین اعتبارات لازم برای کم کردن زمان اتمام طرح آبرسانی به یزد تلاش کنم و این مهم را با جدیت دنبال خواهم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، از حضور مردم انقلابی یزد در میدان امیر چخماق تشکر کرد و افزود: می‌دانم که این حضور به معنای اعلام آمادگی مردم ولایت مدار برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: مسکن از دیگر اولویت‌های اجرایی دولت سیزدهم است و در یزد پهناور با مردمی با همت بلند برنامه بعدی ما توسعه و رونق بحث ساخت مسکن خواهد بود.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: اطمینان دارم با پیگیری استاندار یزد، مسئله مهم مسکن را به طور جدی به عنوان یکی از دغدغه‌های استان یزد برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه روحیه تلاش و فعالیت از جمله ویژگی‌های رفتاری مردم استان یزد است، گفت: با توجه به اینکه یزد در حوزه صنعت پیشرو بوده و لذا در ادامه صنعت، ‌معدن،‌ کشاورزی و گردشگری در استان یزد را تقویت خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی ادامه داد: کاری خواهیم کرد که در استان یزد آمار بیکاری به حداقل ممکن برسد، ولی عده‌ای می‌خواهند قطار حرکت پیشرفت کشور را کُند ببینند،‌ اما این آرزو را به گور خواهند برد.

رئیس جمهور، اظهار داشت: امروز جنگ،‌ جنگ اراده‌هاست و علی رغم تمام فشارهای اقتصادی و سیاسی دشمنان،‌ امروز رشد و شکوفایی در ایران اسلامی در مسیر تعالی خوبی قرار گرفت است.

وی اذعان کرد: دشمن خواست و نتوانست ولی ما خواستیم و توانستیم، دشمنان می‌خواستند مانع تجارت و تولید،‌ صادرات نفت و همچنین مانع کار دانش بنیان شوند، اما به لطف خدا و به واسطه اراده ملت ایران در همه این امور شکست خوردند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، خاطرنشان کرد: ما به دنبال استقلال کشور در تولید کالاهای اساسی مردم هستیم و دولت سیزدهم وظیفه خود می‌داند به عنوان خدمتگزار مردم نسبت به مسائل معیشتی و اقتصادی و ساماندهی مسائل معیشتی، برنامه ریزی جدی و پایدار نماید.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha