شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حجت الاسلام علیزاده

حوزه/ اگر شما انقلابتان را حفظ نکنید کسانی هستند که از خیلی پیش در حال ساختن و پایه ریزی آنتی‌تز انقلاب در قم هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام علیزاده در درس اخلاق هفتگی مدرسه سفیران هدایت قم با تبریک ولادت با سعادت حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها با پاسخ بر شبهه الگو بودن همسران پیامبر (صلی الله علیه و آله) به جای دختر ایشان حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: چه کسی می تواند الگو باشد در صورتی که تعداد تذکرات اخلاقی که به آنها داده شده بیش از حد باشد.

وی در ادامه افزود: مهمترین شاخصه ای که می توان از حضرت زهرا (سلام الله علیها) الگو برداری کرد مبارزه و ایستادگی ایشان است.

سخنران مراسم با بیان این که با توجه به وظیفه الان طلاب درس خواندن است و آن برای این طیف یک جهاد و مبارزه می باشد افزود: درس خواندن شما باید تبیین شود که در مقابل کدام هجمه های دشمن است اگر درس خواندن شما قدرت تقابل هجمه های دشمن را نداشته باشد این سبک درس خواندن مانند انجام کار لغو است. اگر شما الان مجاهدت نکنید و علوم حوزه را به اجتهاد نرسانید دیری نمی گذرد مجتهدانی که الان در حال درس خواندن در دانشگاه های غرب هستند، برای شما طرح درس خواهند داد.

وی ادامه داد: اگر شما انقلابتان را حفظ نکنید کسانی هستند که از خیلی پیش در حال ساختن و پایه ریزی آنتی تز انقلاب در قم هستند.

حجت الاسلام علیزاده در مورد موتور محرک انسان مجاهد گفت: اخلاص موتور متحرک انسان های مجاهد است. اگر کار برای خداست گفتن برای چیست؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha