سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
نجم الدین طبسی

حوزه/ استاد حوزه علمیه قم گفت: دشمنان در تلاش هستند هرچه ورشکسته سیاسی و دینی و هرچه اختلاسگر است را به تشیع ربط دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین نجم الدین طبسی در آیین رونمایی از کتاب "مکتب در امتداد هدایت" نوشته حجت الاسلام محرمی که در بیان نقد کتاب (مکتب در فرآیند تکامل)است، ابراز داشت: مگر می شود کسی که در حوزه علمیه سر سفره امام صادق علیه السلام باشد و یک دفعه سر از مصادره تشیع در بیاورد.

وی با بیان این که دشمنان در تلاش هستند هرچه ورشکسته سیاسی و ورشکسته دینی و هرچه اختلاسگر است را به تشیع ربط دهند، افزود: تشیع خروجی غدیر است و غدیر یعنی تشیع و تشیع یعنی غدیر.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: من مستندات«کتاب (مکتب در فرآیند تکامل) » را دیدم و در بیان حدیث بدون اینکه نظر به سندش یا نسخه های دیگر داشته باشد چگونه نقل می کند بلکه همان را که باب میلش است و فرضیه او را اثبات می کند را بیان می کند، این افراد یا ورشکسته سیاسی هستند یا اختلاسگرند و تلاش می کنند تشیع را به این افراد ربط دهند!! جواب هایی که آقای محرمی آورده انصافا جواب های عالی است در ذهنم بود امثال این کتاب را به عنوان کتاب سال معرفی کنند و تبلیغ و ترویج شود.

حجت الاسلام والمسلمین نجم الدین طبسی گفت: آن کتاب یک پروژه است و کتاب به زبان انگلیسی نوشته شده و تلاش خواهند کرد آن را ترجمه کرده و در دانشگاه ها توزیع کنند. دشمنان سیلی از مذهب آل محمد خورده اند و دنبال تضعیف این مذهب هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha