شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
image-20230116171543-1.png

حوزه/ ما ملتی هستیم که با تبعیت و اطاعت از ولایت، راهی نورانی و مقصدی متعالی را در پیش گرفته و بر همین پیمان، مقاوم و تا پای جان ایستاده‌ایم.

حجت الاسلام والمسلمین حسین بنیادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به هجمه های اخیر جبهه استکبار علیه انقلاب، نظام جمهوری اسلامی گفت: آیات قرآن کریم و مطالعه تاریخ انبیاء الهی و ائمه معصومین علیهم‌السلام، علت و شکل هجمه‌های کافران، مشرکین و معاندین به رهبران آسمانی را به خوبی بیان می‌کند؛ دشمنی و کینه‌توزی با رهبران الهی و سیتزه‌جویی با جریان توحیدی، همیشه در نیات شوم آنها بوده و هدفی جز خاموش نمودن نور حق و مقابله‌ی با جریان حق نداشته‌اند.

وی افزود: قرآن کریم در برابر تلاش مذبوحانه کفار می‌فرماید: «الَّذینَ کَفَرُوا وَ صَدُّوا عَنْ سَبیلِ اللَّهِ أَضَلَّ أَعْمالَهُمْ». خداوند برنامه‌ها و اهداف دشمنان کافر را و کسانی که در مسیر خدا سنگ‌اندازی می‌کنند، بی‌اثر می‌سازد و آنها را با شکست مواجه می‌کند.

این استاد حوزه ادامه داد: تاریخ انقلاب اسلامی نیز نشان می‌دهد که دشمنان هرگاه در توطئه‌هایشان علیه ملت و رهبری ایران اسلامی با شکست مواجهه شدند، همان رویه شیطانیِ کافران و مستکبران را به اشکال مختلف، نشان داده‌اند و شکست‌های خود را این گونه بروز می‌دهند و در حقیقت اینگونه اعمال، انفعال دشمنان در برابر جریان مقاوم حق می‌باشد.

وی بیان داشت: بی‌شک دشمنان ایران اسلامی، نقش بی‌بدیل رهبری الهی را در خنثی‌سازی نقشه‌های پلید آنان را، مهم‌ترین عامل پیروزی ملت ایران و انسان‌های آزاده جهان دیده‌اند و بر همین اساس، نقاب از چهره نفاق خود برداشته‌اند و زبان و قلم خود را در بی‌شرمانه‌ترین شکل بکار بسته‌اند که البته کاری بیهوده است و طبق وعده‌های تخلف‌ناپذیر الهی، با شکستی بزرگتر روبرو خواهند شد.

این استاد حوزه افزود: ما معتقدیم که جریان حق در هر زمانی، شکننده هیمنه‌ی ستمگران و زورگویان بوده و این گفتمان هر روز بیشتر مورد اقبال جهانیان قرار گرفته و دشمنان مانند همیشه با شکستی دیگر مواجه خواهند شد.

وی بیان داشت: ما ملتی هستیم که با تبعیت و اطاعت از ولایت، راهی نورانی و مقصدی متعالی را در پیش گرفته و بر همین پیمان، مقاوم و تا پای جان ایستاده‌ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha