دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
حجت الاسلام عبادی زاده/ هرمزگان

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده با اشاره به اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران، گفت: امروز دشمن به دنبال هجمه سنگین علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تروریستی خواندن این نیروی مردمی است اما باز هم خطای محاسباتی کرده، چرا که سپاه عزیز مردم ایران است و از آنها جدا نیست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان امروز در خطبه های نماز جمعه بندرعباس که در مسجد جامع برگزار شد، در آستانه ماه مبارک رجب همه را به تقوای الهی دعوت کرد و اظهار داشت: بهار مومنان فرا رسیده و غفلت ها، کوتاهی ها را در چند ماه گذشته کنار بگذاریم و در این ماه با بندگی خدا به خود مشغول شویم و قدر این ماه بزرگ خدا را بدانیم.

وی افزود: ماه با فضیلت رجب دریچه و ورودی به ماه رمضان است و «این رجبیون» برای آمادگی مومنان با استغفار خود برای پاکسازی وجود خود از رذایل اخلاقی بسوی نور است.

خطیب جمعه بندرعباس به ولادت امام باقر (ع) و شهادت امام هادی (ع) اشاره کرد و گفت: عصر امام هادی (ع) اوج خفقان بود اما آن امام (ع) با شجاعت تمام کار حفاظت از قرآن، دفاع از حریم مکتب، گسترش نفوذ شیعه و ایجاد شبکه منسجم را انجام داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده در بخش دیگری از سخنان خود به مسائل روز اشاره کرد و گفت: چند نکته در اغتشاشات اخیر وجود دارد که با دید وسیع رهبر معظم انقلاب و دیدبان بصیر انقلاب گوشزد شد و آن نقشه مهندسی دقیق و بی عیب دشمن بود.

وی اظهار کرد: خطای محاسباتی دشمن در چند مقوله بود؛ نخست به جایگاه ایمانی مردم ایران توجه نکرد و با مبنای مادی خود نقشه را پیش برد اما غافل از اینکه ملت ایران اسلامی با ایمان به خدا در مسیر انقلاب در حرکت هستند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: توکل به خدا در تمام محاسبات مردم و مسئولان انقلابی است که دشمن بار دیگر غفلت کرد و سومین خطای محاسباتی دشمن هم معنویت گرایی این ملت عزیز است که تاکنون نقشه های دشمن را نقشه بر آب کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده تصریح کرد: مومنان از مرگ هراسی ندارند و برای رسیدن به لقای الهی شهادت را بهترین راه می دانند و واژه های اثرگذار ایمان، ایثار و شهادت در بین ملت ایران موج می زند، در صورتی که دشمنان ایران از مرگ ترس دارند.

وی افزود: دشمنان ملت ایران از تخریب دین و روحانیت نیز دست بر نداشته و سعی در ایجاد رخنه در این دو پایگاه مهم و نقطه اتکای مردم را داشتند.

امام جمعه بندرعباس در ادامه با اشاره به اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران، گفت: امروز دشمن به دنبال هجمه سنگین علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تروریستی خواندن این نیروی مردمی است اما باز هم خطای محاسباتی کرده، چرا که سپاه عزیز مردم ایران است و از آنها جدا نیست.

وی خطاب به اروپایی ها اظهار کرد: سپاه پایان گروهک تروریستی داعش را رقم زد و بساط شما را در خاورمیانه به هم ریخته است و ملت ایران نیز هر جا نیروهای های شما را ببیند تروریست خواهند انگاشت و ضرر خواهید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha