جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
جهاد تبیین

حوزه/ پژوهشگر حوزه علمیه خواهران تصریح کرد: اولویت قرار دادن جهاد تبیین، لازمه مقابله با سیاست یأس پراکنی رسانه های دشمن است.

نرجس شکرزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به این که رسانه های وابسته به دشمن در ماه های اخیر با دروغ پراکنی و نشر شایعات و اخبار نااُمیدکننده به دنبال پمپاژ یأس و نومیدی در بین مردم ایران بوده اند، اظهار داشت: متأسفانه برخی از اهالی رسانه و فعالان فضای مجازی نیز خواسته یا ناخواسته در دام برنامه های دشمن افتاده و به ترویج ناامیدی در کشور دامن زده و می زنند.

وی افزود: البته کسی منکر وجود مشکلات و ضعف ها و برخی ناکارآمدی ها نیست اما در عین حال باید دانست که توجه به مشکلات و نقاط ضعف نباید ما را از فرصت ها و نقاط قوت غافل کند، ضمن آن که در هر صورت باید به مردم و نسل جوان اُمید داد چرا که این امید موتور محرکه بسیاری از تحولات است.

وی همچنین گفت: مقام معظم رهبری چند سال پیش و در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور، به جهت تأثیر بالای اخبار و مطالب نااُمیدکننده و یأس آفرین، آن را از مصادیق بارز منکر در کشور برشمردند.

پژوهشگر حوزه علمیه خواهران بیان داشت: حقیقتاً معتقدم که اگر جهاد تبیین به معنای واقعی کلمه در دستور کار قرار گیرد و مردم با واقعیت های کشور و جهان آشنا شوند، بیش از پیش قدردان دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهند بود و دیگر تحت تأثیر موج های منفی رسانه های دشمن قرار نخواهند گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha