دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
احمد مروی

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی در تبیین اهمیت مشارکت مردم در انتخابات این هفته مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از جلوه های حضور مردم و اقتدار نظام مسئله انتخابات است که هم اقتدار نظام و هم مردم سالاری دینی را به نمایش می گذارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی، تولیت آستان قدس رضوی و عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت نمود.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به ضرورت و اهمیت مشارکت مردم، تصریح کرد: امام راحل(ره) عظیم الشأن و خلف صالح ایشان یعنی رهبر معظم انقلاب همواره تاکید داشته اند که قدرت نظام ما متکی به مردم است و در طول این چهل و چندسال هرکجا توانستیم با موفقیت و سربلندی از گردنه های سخت عبور کنیم جز با حضور مردم نبوده است.

وی با بیان این که نظام و انقلاب ما متکی بر مردم است، خاطرنشان کرد: یکی از جلوه های حضور مردم و اقتدار نظام مسئله انتخابات است که هم اقتدار نظام و هم مردم سالاری دینی را به شایستگی به نمایش می گذارد.

حجت الاسلام والمسلمین مروی با بیان این که همه ملت بزرگ ایران به نظام، کشور و میهن خود علاقه مند هستند، ابراز کرد: بنابراین همه ما وظیفه داریم به اقتدار، قوت و عزت کشور بیندیشیم و در این راه تلاش کنیم.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha