پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
عسگری

مدیر سابق مرکز خدمات حوزه علمیه اصفهان از ارائه خدمات به حدود ۱۸هزار پرونده فعال در این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام علیرضا عسگری در جلسه تودیع و معارفه مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه مرکز خدمات حوزه در سال ۷۰ با دستور رهبر معظم انقلاب در قم آغاز به کار کرد، اظهار کرد: مرکز خدمات حوزه در حقیقت از موالید بی نظیر انقلاب اسلامی است .

وی در ادامه با اشاره به روند شکل گیری مرکز خدمات حوزه علمیه اصفهان گفت: این مرکز با دو خدمت قرض الحسنه و بحث درمان، ویژه طلاب و روحانیون کار خود را به عنوان استان پیشتاز در سطح کشور آغاز به کار کرد.

مدیر سابق مرکز خدمات حوزه علمیه اصفهان عنوان کرد: در حال حاضر حدود ۱۸هزار پرونده فعال در مرکز خدمات حوزه علمیه شامل طلاب برادر متاهل و مجرد و خواهران طلبه متاهل و مجرد ایرانی و غیر ایرانی وجود دارد.

وی عنوان کرد: سنجش سلامت طلاب جدیدالورود از دیگر اقدامات در دستور کار مرکز خدمات حوزه علمیه اصفهان بود که از دهه۹۰این کار اقدام شد و تاکنون سنجش سلامت ۵ هزار نفر انجام شده است.

مدیر سابق مرکز خدمات حوزه علمیه اصفهان اذعان کرد: اجرای طرح های خاص به شکل اردویی با نظر رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه در مکان های تفریحی همراه با کلاس و شرکت ۳ هزار نفر از طلاب خواهر و برادر و ۲۴۰۰ خانواده از دیگر برنامه های اخیر است.

وی جشنواره قرآنی، همایش نومزدوجین، اهدای هدایا به ۲۸۰ نفر از زوج های طلبه در همایش ها، همایش ممتازین تحصیلی دبیرستان به بالا، شرکت ۴۰۰نفر در دوره مدیریت هزینه زندگی و... را از دیگر اقدامات دانست و گفت: در پی برگزاری این برنامه ها رضایت ۹۵درصدی طلاب از این طرح ها را داشتیم.

حجت الاسلام عسگری توضیح داد: توزیع بسته های معیشتی در ایام کرونا همراه با سراسر کشور، برگزاری جشن تکلیف برای ۲۶۰ دختر در آستانه مقدس زینبیه و... را از دیگر اقدامات مرکز خدمات حوزه اصفهان اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha