یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان، گفت: پروژه های فرهنگی در مصوبات این سفر گنجانده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز در نشست اعضای هیئت رئیسه شوراهای فرهنگ عمومی شهرستان های استان بوشهر، با تقدیر از حضور حماسی مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: ملت ایران برگ زرین دیگری در کارنامه افتخارات خود ثبت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: مسئولان در زمینه اجرایی شدن طرح های فرهنگی اهتمام جدی داشته باشند و دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان نیز آسیب های فرهنگی و اجتماعی را شناسایی و اولویت بندی و با ارائه راهکار جدید در اختیار شورای فرهنگ عمومی شهرستان های استان قرار دهد.

وی، استان بوشهر را الگوی تهیه و تدوین نقشه جامع فرهنگی در کشور دانست و بیان داشت: شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در زمینه فعالیت ها، مدیریت، اجرای طرح ها و تشکیل منظم جلسات به عنوان الگو معرفی شده است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری به سفر رئیس جمهور به استان بوشهر اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم این سفر پر خیر و برکت باشد و توجه ویژه ای به پروژه های فرهنگی صورت گیرد و این پروژه ها در مصوبات گنجانده شود.

وی در ادامه خواستار حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر شد و افزود: همه مسئولان، فرمانداران، ائمه جمعه، مسئولان قضایی، پلیس و دیگر حوزه ها از جامعه آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، عفاف و حجاب را یک اصل مهم الهی و از موارد کرامت انسانی برشمرد و تاکید کرد: قرارگاه های عفاف و حجاب در شهرستان های ۱۰ گانه استان بوشهر فعال شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha