سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
صفایی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: سند جامع تأمین مسکن و تجهیزات مورد نیاز محرومان استان بوشهر در یک زمان بندی خاص کوتاه مدت و میان مدت تنظیم شود که بعد از پایان آن زمان، جشن اتمام پروژه های اساسی استان را داشته باشیم و همه محرومین دارای خانه باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز در مراسم تأمین ۲۰۲ دستگاه سیستم سرمایشی برای اقشار محروم، اظهار داشت: یکی از تجلیات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خدمتگزاری و رفع چالش اساسی زندگی برای محرومان است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نظام مدیریت اجتماعی حکومت اسلامی جایگاه بسیار مهم و راهبردی دارد، افزود: این نهاد با تأمین مسکن، تسهیلات لازم، تجهیزات و امکاناتی که برای خانواده های محروم فراهم می کند، به آنها یک زندگی سالم هدیه می کند.

وی با اشاره به ارزش بالای کار بنیاد مسکن و حساب ۱۰۰ امام(ره)، بیان داشت: بنیاد مسکن اولین نهادی است که حوادث و چالش هایی مانند سیل و زلزله ورود می کند و آخرین گروهی است که از آنجا خارج شده و کار را تحویل می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، بنیاد مسکن را بنیاد زندگی و رفع چالش و مشکلات راهبردی خانواده های محروم دانست و عنوان کرد: این نهاد در فضای ملی بسیار موفق و در استان بوشهر هم نام نیکی ازخود برجای گذاشته است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: سند جامع تأمین مسکن و تجهیزات موردنیاز محرومان استان بوشهر در یک زمان بندی خاص کوتاه مدت و میان مدت تنظیم شود که بعد از پایان آن زمان، جشن اتمام پروژه های اساسی استان را داشته باشیم و همه محرومین دارای خانه باشند.

وی ادامه داد: با اتمام این سند پیشنهادی، همه طرح های هادی در شهرهای کمتر از ۲۵ هزار تامین و امکانات اساسی زندگی به محرومان داده باشیم و بحث استحکام خانه های روستایی برای مقاومت در برابر سیل و زلزله ایجاد شده باشد و بنیاد مسکن به حمایت و نظارت و کارهای خدماتی لازم بپردازد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری بیان کرد: در حال حاضر ۴۴ هزار خانواده با جمعیت ۹۳ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد داریم که اخیرا سه هزار خانواده توانمندسازی شده و از چرخه امداد خارج شده اند که با کار هماهنگ و استفاده از ظرفیت های درون استانی مانند صنایع پتروشیمی و نفت و گاز همه خانه ها را مستحکم کنیم و نرخ تولید مسکن ما مطابق با نرخ خانواده بلکه بیشتر باشد.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی ما همواره فعال و پای کار هستند، خاطرنشان کرد: از تلاش های این گروه های جهادی تشکر می کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha