شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
محمدجواد حاج علی‌اکبری

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: اگر برای آموزش و پرورش فکر شود برای آینده نظام مقدس اسلامی و مسأله ظهور فکر کرده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، نشست هم‌اندیشی مسائل فرهنگی خوزستان بامحوریت «نسل جوان و دانش آموزان» به میزبانی حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

در این نشست، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، استاندار خوزستان، رئیس دادگستری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان و تعدادی از مسئولان استانی و فعالان فرهنگی و شخصیت های حوزوی حضور داشتند.

محوریت مورد بحث در این نشست آسیب شناسی مسائل فرهنگی به ویژه برای نسل جوان و دانش آموزان در سطح استان خوزستان و برنامه ریزی جهت تقویت بنیه دینی و فرهنگی آنها بود.

اتخاذ تدابیر متناسب با شرایط روز جامعه، بهره مندی از روش های مطابق با تهدیدها و فرصت های خاص خوزستان، طیف بندی مخاطبان، کادرسازی از محورهای مورد بحث در این نشست قریب به سه ساعته بود.

همچنین "آموزش و پرورش" نیز به عنوان محوریت اصلی هجمه های دشمنان و موردنیاز جهت فعالیت های فرهنگی جبهه حق معرفی و تأکید شد که نسبت به این نهادهمگان باید اهتمام و توجه جدی و ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: اگر برای آموزش و پرورش فکر شود برای آینده نظام مقدس اسلامی و مسأله ظهور فکر کرده ایم و همگان باید کمک کنند و همه نهادها پای کار بیایند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان هم با اشاره به اینکه در سطح استان در قالب قرارگاه جهاد تبیین فعالیت های قابل توجهی در عرصه آموزش و پرورش صورت گرفته است، عنوان کرد: مخاطبان را به سه گروه معلمان، دانش آموزان و والدین آنها تقسیم بندی کرده و برخی طرح ها اجرایی شده و مابقی نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
    0 0
    سلام لطفا یک فکر برای صبح زود رفتن دانش آموزان کنید چون مدارس در فصل سرما هست و اگر بجای ساعت 7ساعت 8شروع مدارس باشد اولا چند کامیون قرص سرماخوردگی به نفع میشود ثانیا دانش آموز الان با50سال قبل فرق میکند چون الان فقط از ترافیک شهری والدین بخوان به خونه برسن میشه ساعت11شب و برای دانش آموز رفتن به مدرسه جذابیت نداره که هیچ کاووس هم شده همچنین والدین بخاطر اینکه باید دانش آموزشون رو ساعت 6آماده کنن بیشتر اوقات نماز صبح رو سعی میکنن انجام ندن ولی اگر 8باشه والدین هم وقت دارن بعد از نماز صبح یک چرت استراحت کنن. ممنون لطفا حذف نکنید