جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
و

حوزه /شهر مقدس کربلا در شب میلاد امام حسین(ع) حال و هوای دیگری داشت و شیفتگان و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت با چراغانی و آذین‌بندی خیابان‌ها و معابر و برپایی جشن و سرور، این میلاد خجسته را در شهر مقدس کربلا خصوصا بین الحرمین جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، شهر مقدس کربلا شب گذشته در شب میلاد امام حسین(ع) حال و هوای دیگری داشت و شیفتگان و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت با چراغانی و آذین‌بندی خیابان‌ها و معابر و برپایی جشن و سرور، این میلاد خجسته را در شهر مقدس کربلا خصوصا بین الحرمین جشن گرفتند.

بارگاه ملکوتی و نورانی امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) را شور و شادی توصیف‌ناپذیری فراگرفته و مأمن انسان‌های دلداده و شیفته اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بود و اهالی کربلا و زائرانی که از کشورهای اسلامی خصوصا مردم ولایت مدار ایران اسلامی به عتبات عالیات سفر کرده بودند، با پخش نقل و شیرینی این میلاد خجسته را به یکدیگر تبریک گفتند.

همچنین خیل شیفتگان خاندان عصمت و طهارت(ع) با حضور در حرم مطهر امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع)، ارادت خالصانه خود را به سید و سالار شهیدان و علمدار کربلا نشان دادند.

برپایی مراسم سنتی و حسنه ازدواج زائران ایرانی در بین الحرمین متناسب با مهریه حضرت فاطمه زهرا(س)، مولود خوانی مداحان اهل بیت(ع) و قرائت زیارتنامه، دعای توسل و دعای فرج از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی در بین الحرمین بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha