شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
تصاویر/ اجلاسیه مدیران و معاونین مدارس علمیه استان تهران

حوزه/ اجلاسیه مدیران و معاونین مدارس و مراکز تخصصی حوزه علمیه استان تهران در جوار آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، در سالگرد صدور پیام تاریخی منشور روحانیت اجلاسیه مدیران و معاونان مدارس علمیه و مراکز تخصصی حوزه علمیه استان تهران در جوار آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی برگزار گردید.

مدیران و معاونان مدارس و مراکز تخصصی حوزه علمیه استان تهران در موضوعات زیر تبادل نظر کردند:

۱-بازخوانی منشور روحانیت حضرت امام خمینی(ره)

۲-پذیرش سال آینده حوزه استان (طرح اصطفاء)

۳-گزارش اقدامات انجام شده برای ارتقاء کیفی حوزه تهران

۴-گزارش برنامه های بین المللی حوزه های علمیه

۵-استفاده از نظرات و پیشنهادهای کادر اجرایی مدارس علمیه

آیت الله فیّاضی عضو جامعه مدرسین حوزه و حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری مسئو مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه مهمان ویژه این اجلاسیه بودند.

در ادامه مدیران، معاونان و کارشناسان در پنج کارگروه تخصصی (مسائل کلان و مدیریتی حوزه استان، مسائل آموزشی، مسائل تبلیغی و تهذیبی، مسائل پژوهشی و مسائل مالی و پشتیبانی و منابع پایدار) از جدیدترین مصوبات و اقدامات حوزه علمیه تهران مطلع شده و اعلام نظر کردند.

آیت الله فیاضی هم به بیان نکاتی اخلاقی و تهذیبی پرداخت و در ادامه با ابراز خرسندی رضایت ار برگزاری "طرح ولایت" در برخی مدارس علمیه استان تهران بر ضرورت اجرای این طرح و توجه ویژه مقام معظم رهبری به این موضوع اشاره کرد و مقرر گردید بقیه مدارس نیز به این امر اهتمام ورزند.

سخنران دیگر مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری بود که به بیان خاطراتی از فعالیت های بین الملل و تعامل با دیگر ادیان و ملل پرداخت و گزارشی از اقداماتمرکز ارتباطات و بین المل حوزه های علمیه ارائه داد و بر ضرورت توجه ویژه به موضوع بین الملل در مدارس علمیه تاکید کرد.

در پایان برنامه حجت الاسلام و المسلمین رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه استان تهران با تقدیر و تشکر از زحمات مدیران و معاونان مدارس استان به جمع بندی مباحث و اعلام مصوبات جلسه پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha