چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
نعمتی

حوزه/ در نشست مدیر و معاونان حوزه علمیه استان بوشهر راهکارهای جذب و پذیرش داوطلبان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه مدیر، معاونان و کارکنان مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر صبح امروز با موضوع جذب و پذیرش سال تحصیلی آینده برگزار شد.

حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در این نشست گفت: هجمه های اخیر دشمن باعث شده تا سوالات و شبهات زیادی در اذهان نوجوانان و جوانان به عنوان مخاطبان اصلی حوزه علمیه در امر جذب ایجاد شود بنابراین پاسخ به شبهات بسیار مهم است.

وی پیشنهاد تشکیل تیم تولید محتوا برای پاسخ به شبهات را مطرح کرد و گفت: این کار می تواند بسیاری از سوالات و شبهاتی که ممکن است متوجه نوجوان و جوان امروز باشد برطرف کند.

حجت الاسلام مهدی نعمتی معاون آموزش حوزه علمیه استان بوشهر در این جلسه با تشریح موضوع و ابلاغیه صادر شده از سوی مرکز مدیریت حوزه های گفت: باید در این راستا از ظرفیت مبلغان در جذب داوطلبان استفاده کرد، چراکه یکی از بهترین و مهمترین راه های جذب داوطلبان، تبلیغات چهره به چهره است.

حجت الاسلام امید ماندگار معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر نیز در این جلسه پیشنهاد تشکیل کمیته هایی برای موضوع جذب و پذیرش داوطلبان ورود به حوزه علمیه را مطرح کرد و گفت: کمیته هایی همچون کمیته مبلغان و تولید محتوا و نظارت از جمله کمیته های بسیار مهم است که تشکیل آن می تواند در روند جذب مؤثر باشد.

سید حسین موسوی مسئول روابط عمومی حوزه علمیه استان بوشهر نیز با اشاره به نقش رسانه ها در اطلاع رسانی گفت: رسانه ظرفیت مهمی است که می تواند در امر تبلیغات در کنار فعالیت های چهره به چهره نقش بسزایی داشته باشد.

وی استفاده از ظرفیت صدا و سیما و خبرگزاری ها و فضای مجازی را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: طی چند سال گذشته تعامل خوبی بین حوزه علمیه و رسانه ها اعم از رسانه ملی و خبرگزاری ها و پایگاه های خبری تحلیلی در استان برقرار شده است و می‌توان در راستای امر پذیرش و جذب و اطلاع رسانی از این ظرفیت استفاده کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha